ΜΦΙΚ: Ανακαλύπτω τους οργανισμούς με δηλητήριο

Συνεχίζονται τα καλοκαιρινά προγράμματα για μαθητές

Το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης – Πανεπιστήμιο Κρήτης διοργανώνει και φέτος εβδομαδιαία καλοκαιρινά εκπαιδευτικά προγράμματα για μαθητές Δημοτικού, προσκαλώντας τα παιδιά σε ένα συναρπαστικό ταξίδι γνώσης στη φύση. Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, οι μικροί συμμετέχοντες θα ανακαλύψουν τον κόσμο των οργανισμών με δηλητήριο και τα μυστικά της φύσης.

«Ξέρω ότι πολλοί οργανισμοί, όπως οι σκορπιοί, οι αράχνες, οι μέλισσες και κάποια φίδια, έχουν δηλητήριο που το χρησιμοποιούν για να σκοτώσουν το θήραμά τους ή για άμυνα, όταν ενοχληθούν. Όμως ξέρω ότι υπάρχουν και φυτά με δηλητήριο! Προχτές στο Μουσείο όμως, άκουσα από έναν επιστήμονα και κάτι άλλο. Ακόμα και το δηλητήριο της μέλισσας μπορεί να είναι ένα πραγματικό φάρμακο για μας τους ανθρώπους! Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ φοβάμαι λίγο όλα αυτά τα δηλητήρια… αλλά μ’ αρέσουν πολύ οι εκδρομές και η κατασκήνωση. Τί πρέπει να ξέρω και τί να προσέχω; Θα πάω στο Μουσείο να μάθω και μετά θα σας το πω!»

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε μαθητές από Δ΄ έως ΣΤ΄ δημοτικού
Εβδομάδα υλοποίησης: 6  – 10  Ιουλίου

Περισσότερες πληροφορίες, εδώ: https://www.nhmc.uoc.gr/archives/505775

Δηλώσεις συμμετοχής: 2810 393630

Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο


 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση