Τρίτη ημέρα με τα σκουπίδια «βουνό» στην οδό Πυράνθου

Κάτοικοι καταγγέλλουν έντονη δυσοσμία, έξαρση από κουνούπια και κατσαρίδες και αδυναμία να χρησιμοποιήσουν τα μπαλκόνια τους

Αγαπητό Cretalive, 

 είναι η τρίτη μέρα στην οδό Πυράνθου που είναι τα σκουπίδια βουνό! 

Δεν είναι η εικόνα που είναι άθλια, είναι το γεγονός ότι δεν μπορείς να κάτσεις ούτε στο μπαλκόνι σου ειδικά το βράδυ από την μυρωδιά! 

Τα κουνούπια και οι κατσαρίδες κάνουν πάρτυ κάθε βράδυ!
 

Image
"

Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο


 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση