Τρίτη ημέρα με τα σκουπίδια «βουνό» στην οδό Πυράνθου
Κάτοικοι καταγγέλλουν έντονη δυσοσμία, έξαρση από κουνούπια και κατσαρίδες και αδυναμία να χρησιμοποιήσουν τα μπαλκόνια τους
Αγαπητό Cretalive,
είναι η τρίτη μέρα στην οδό Πυράνθου που είναι τα σκουπίδια βουνό!
Δεν είναι η εικόνα που είναι άθλια, είναι το γεγονός ότι δεν μπορείς να κάτσεις ούτε στο μπαλκόνι σου ειδικά το βράδυ από την μυρωδιά!
Τα κουνούπια και οι κατσαρίδες κάνουν πάρτυ κάθε βράδυ!
Image
- «Κουβαλάμε μόνοι μας τα σκουπίδια»
- «Σπουπίδια, μπάζα και ποντίκια»
- Καρτερός: Σκουπίδια εκτός κάδων εδώ και έναν μήνα – Έκκληση για άμεση παρέμβαση




