ΒΙΚΟΣ: Συνεχής ανάπτυξη με ροή δυναμική και το 2023 – To success story στην Κρήτη

Στέλλα Αυγουστάκη
Στέλλα Αυγουστάκη

Έσπασε το φράγμα των €100 εκατ. ο ετήσιος κύκλος εργασιών της ΒΙΚΟΣ – Ενισχύθηκαν οι θέσεις εργασίας

Αδιάκοπη ροή και ορμή προς τα μπροστά χαρακτηρίζουν την πορεία της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων (ΒΙΚΟΣ ΑΕ), που το 2022 σημείωσε αύξηση 16,16% στον κύκλο εργασιών της, κλείνοντας στα €100.729.509,35.

Πορεία συνεχούς ανάπτυξης

Ακολουθώντας μια πορεία συνεχούς ανάπτυξης, η ΒΙΚΟΣ εκτιμάται ότι θα κλείσει την τρέχουσα χρήση με αύξηση 10%, ενισχύοντας το μερίδιο αγοράς της στους κλάδους εστίασης και φιλοξενίας μέσω στρατηγικών ενεργειών στον τομέα πωλήσεων και εισαγωγής νέων προϊόντων.

Σεβασμός στον καταναλωτή

Η ΒΙΚΟΣ, η μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία εμφιάλωσης νερού και παραγωγής φυσικών μεταλλικών αναψυκτικών, συνεχίζει τη δυναμική της πορεία, αφουγκράζεται τις ανάγκες των καταναλωτών και της κοινωνίας και ανταποκρίνεται άμεσα και αποτελεσματικά.
Στο πλαίσιο αυτό, με σεβασμό στον καταναλωτή, απορρόφησε την αύξηση του κόστους παραγωγής, επιτυγχάνοντας να συγκρατήσει τις τιμές πώλησης των προϊόντων στους καταναλωτές, στα επίπεδα του 2021.
Ωστόσο, η ραγδαία, διεθνής άνοδος της τιμής του πετρελαίου και των παραγώγων του, καθώς και η μεγάλη άνοδος του ενεργειακού κόστους είχαν ως αποτέλεσμα να μειωθούν τα κέρδη προ φόρων κατά 70,37% σε σχέση με το 2021.

Προστατεύονται & αυξάνονται οι θέσεις εργασίας

Για μια ακόμα χρονιά και παρά την υποχώρηση της κερδοφορίας της, η ΒΙΚΟΣ, αύξησε το ανθρώπινο δυναμικό της κατά 15,08%, ενώ ο μέσος όρος του προσωπικού της έφτασε τα 412 άτομα. Έτσι απέδειξε έμπρακτα ότι οι θέσεις εργασίας όχι μόνο προστατεύονται αλλά και αυξάνονται.

Υποδομές – Digitalization – Ανθρώπινο δυναμικό

Παράλληλα, η ΒΙΚΟΣ συνεχίζει να επενδύει σε υποδομές, να εξελίσσεται ψηφιακά και να ενδυναμώνει το ανθρώπινο δυναμικό της, δημιουργώντας ένα εποικοδομητικό αποτύπωμα στην περιφερειακή ανάπτυξη της Ηπείρου.
Υπενθυμίζεται ότι το 2022 ολοκληρώθηκε η επένδυση €22 εκατ. του νέου βιομηχανοστασίου στο Καλπάκι Ιωάννινων με την ΒΙΚΟΣ να εισέρχεται δυναμικά στην HoReCa αγορά, λανσάροντας τα φυσικά μεταλλικά αναψυκτικά της σε νέες συσκευασίες γυαλιού και αλουμινίου (can).

Το success story στην Κρήτη

Έχοντας στο επίκεντρο της λειτουργίας της το τρίπτυχο “παράδοση-ποιότητα-οικογενειακές αρχές και αξίες” η ΒΙΚΟΣ κατάφερε, σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα, να ξεκλειδώσει την αγορά της Κρήτης και να δημιουργήσει ένα νέο success story στην ιστορία της.
Με την στρατηγική της επένδυση στο νησί, εισήλθε δυναμικά στην Κρήτη, αλλάζοντας τα δεδομένα στην αγορά αναψυκτικών του νησιού, συμβάλλοντας παράλληλα στην ενίσχυση της τοπικής κοινωνίας και αναβαθμίζοντας το εγχώριο τουριστικό προϊόν.


Δείτε επίσης:

Η ηπειρωτική εταιρεία που άλλαξε τα δεδομένα στην αγορά αναψυκτικών της Κρήτης


 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ