Διπλασιάζει τον τζίρο στην πενταετία η Ροδούλα και επενδύει στις εξαγωγές

Στέλλα Αυγουστάκη
Στέλλα Αυγουστάκη

Στόχος να γίνει leader στην κατηγορία προϊόντων ζύμης και γλυκών

Με κύκλο εργασιών που θα αγγίζει τα €25 εκατ. στοχεύει να κλείσει το 2022 η Ροδούλα, καθώς στόχος της διοίκησης είναι εντός της επόμενης πενταετίας να διπλασιαστεί ο τζίρος και οι εξαγωγές, που, για την ώρα, απορροφούν το 15% του κύκλου εργασιών, να φτάσουν το 40%.

Κοιτάζει την Αυστραλία 

Διατηρώντας δίκτυο πωλήσεων στο εξωτερικό περίπου 30 χωρών, η Ροδούλα επενδύει στην εξωστρέφεια και στο πλαίσιο ενδυνάμωσης και ανάπτυξης των μεγεθών της και στο εξωτερικό, σχεδιάζει να ενισχύσει την παρουσία της σε αγορές όπου έχει ήδη παρουσία, όπως είναι η Αμερική, η Κεντρική Ευρώπη και οι Αραβικές χώρες.

Μάλιστα, η Αμερική αποτελεί βασική αγορά στόχο, στην οποία η εταιρεία σχεδιάζει να επεκταθεί περαιτέρω, αυξάνοντας τα μερίδιά της, τόσο στο HoReCa, όσο και στο retail. Αξίζει να αναφερθεί ότι την προηγούμενη χρονιά ενδυνάμωσε τη Αμερική, με νέες συνεργασίες σε περιοχές, όπως το Σικάγο.

Σε ό,τι αφορά το άνοιγμα νέων αγορών, η διοίκηση της εταιρείας δεν προγραμματίζει να ανοίξει νέες αγορές, πλην της Αυστραλίας, στην οποία σχεδιάζει εδώ και καιρό να εισέλθει.

Παραγωγική μονάδα και στην Κρήτη

Ειδικότερα, η εταιρεία, που αριθμεί δύο παραγωγικές μονάδες, καθώς και δύο υποκαταστήματα - κέντρα διανομής σε Θεσσαλονίκη και Κρήτη, επέκτεινε την κατηγορία των γλυκών, λανσάροντας τον Δεκέμβριο νέα σειρά από τούρτες, μπάρες και τάρτες, όπως επίσης και αυτή της ζύμης, κατηγορία στην οποία είναι leader, βάζοντας στην αγορά νέες πίτες με κιμά, όπως πατσαβουρόπιτα και μπουρέκι.

Σημειώνεται ότι, η Ροδούλα, το 2020 δημιούργησε μια νέα κατηγορία φύλλων για το supermarket και αποκλειστική αντιπροσώπευση του γαλλικού οίκου, Neuhauser, (παραγωγή κρουασάν) στην Ελλάδα.

Στόχος να γίνει leader στην κατηγορία προϊόντων ζύμης και γλυκών

Η εταιρεία που, αύξησε το μερίδιό της στην ευρύτερη κατηγορία των κατεψυγμένων γλυκών, ετοιμάζεται να εμπλουτίσει το portfolio των προϊόντων της με νέα λανσαρίσματα στα γλυκά, αλλά και στις πίτες, τόσο για την ελληνική όσο και τη διεθνή αγορά στοχεύοντας να καθιερωθεί ως leader εταιρεία προϊόντων ζύμης και γλυκών, με βάση τα διεθνή πρότυπα ποιότητας.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι η εταιρεία αύξησε το μερίδιό της στην ευρύτερη κατηγορία των κατεψυγμένων γλυκών το 2021, από 17% στο 21%. Ειδικότερα, παρά του ότι είναι μια νέα εταιρεία στον κλάδο του supermarket με επιλεκτική διανομή στις δύο μεγαλύτερες αλυσίδες retail, το μερίδιο της Ροδούλα έχει φτάσει το 37%, δημιουργώντας χώρο στις καταψύξεις για νέες επιλογές. 

Ενδυναμώνει το ανθρώπινο δυναμικό

Παράλληλα, η Ροδούλα ενίσχυσε το ανθρώπινο δυναμικό της, εντάσσοντας σε αυτό έμπειρα στελέχη της αγοράς τον Αρνάουντ Οορ, ο οποίος προέρχεται από την Παλίρροια και ανέλαβε καθήκοντα Exports & Retail Director τον Γιώργο Τζαφέρη, που προέρχεται από την Sanitas και ανέλαβε καθήκοντα Retail Manager στην εταιρεία, αλλά και τον Βασίλη Σαμαρά, ο οποίος προέρχεται από την Philosofish  και ανέλαβε καθήκοντα Export Manager.


 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ