Το Ηράκλειο "αγαπά" το delivery φαγητό!

Στέλλα Αυγουστάκη
Στέλλα Αυγουστάκη

Στην πρώτη τριάδα των πόλεων με τη μεγαλύτερη χρήση ηλεκτρονικής πλατφόρμας παραγγελιών

Τρίτη σε δημοφιλία πόλη με βάση τις εκτός Αθηνών παραγγελίες είναι το Ηράκλειο για την efood, με βάση τα στοιχεία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας παραγγελιών για το 2022.

Συγκεκριμένα τα μεγάλα αστικά κέντρα, καταγράφουν μεγαλύτερη τάση χρήσης του efood market, με πόλεις - πρωταθλητές, να αναδεικνύονται η Θεσσαλονίκη, η Πάτρα και το Ηράκλειο και την πρώτη πεντάδα να κλείνει η Λάρισα και ο Βόλος.

efood2.png

 

Κάνοντας την αποτίμηση για το 2022, φάινεται ότι η προηγούμενη χρονιά αποτέλεσε για το efood, μια χρονιά κατά την οποία πιστοποίησε σε μεγάλο βαθμό τη συνέχεια της ανάπτυξής και εξέλιξής του με κεντρικούς πυλώνες, τη διεύρυνση των συνεργαζόμενων καταστημάτων του, την αύξηση των παραγγελιών του, την ανάπτυξη του efood market, ως βασικής πλέον υπηρεσίας προς τους χρήστες του.

Υψηλότερη η ανάπτυξη στο efood market

Το efood market αποτέλεσε την υπηρεσία με την υψηλότερη ανάπτυξη το 2022, τριπλασιάζοντας τις παραγγελίες σε σχέση με το 2021. Αυτό οφείλεται τόσο στη γενικότερη αλλαγή των προτιμήσεων των καταναλωτών, όσο και στην ίδια την εξέλιξη της υπηρεσίας, η οποία σε επίπεδο κωδικολογίου ενσωμάτωσε κατά 61,7% περισσότερα προϊόντα, σε σχέση με το προηγούμενο έτος. 

 

efood1.png

Το efood κατέγραψε σημαντική αύξηση των καταστημάτων που ενσωματώνονται στις υπηρεσίες του, πανελλαδικά, τα οποία σήμερα έχουν ξεπεράσει τις 21.000, διατηρώντας τον θετικό ρυθμό αύξησης των συνεργαζόμενων καταστημάτων, που παρουσιάζει τα τελευταία χρόνια. 

Παράλληλα, κατέγραψε αύξηση κατά 62% των τοπικών καταστημάτων, όπως κάβες, μανάβικα, ανθοπωλεία και κρεοπωλεία, καθώς και αντίστοιχη αύξηση κατά 18,5% των καταστημάτων που αξιοποιούν την υπηρεσία delivered by efood, πιστοποιώντας τη δυναμική του own delivery που έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια. 

Αυξήθηκε ο αριθμός των παραγγελιών ανά χρήστη

Οι καταναλωτές δείχνουν σαφή τάση προτίμησης των ηλεκτρονικών καναλιών για αγορές super market και μικρής λιανικής, με το efood market να καταγράφει, πέρα από την αύξηση στον αριθμό των παραγγελιών, σημαντική αύξηση στη συχνότητα παραγγελιών ανά χρήστη, κατά 25,7%, στοιχείο που αποτυπώνει σε σημαντικό βαθμό την προοδευτική μετατροπή της αγοραστικής συμπεριφοράς. 

Στις ποσοστιαίες αυτές μεταβολές έχει συμβάλει και η ίδια η λειτουργία του efood market, η οποία εκτείνεται εκτός ωραρίου της οργανωμένης λιανικής (καθημερινή λειτουργία έως τις 12.30 το βράδυ) ενώ δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να προχωρούν σε βασικές ή συμπληρωματικές αγορές και την Κυριακή, όπως και τις ημέρες αργιών. 

Ηλεκτρονικά πληρώνουν οι καταναλωτές

Αναφορικά με τις προτιμήσεις, οι χρήστες του efood, αυξάνουν προοδευτικά τις ηλεκτρονικές τους πληρωμές (21% αύξηση, σε σχέση με την περίοδο προ-covid για το σύνολο των υπηρεσιών του efood), ενώ σχετικά με τα προϊόντα super market και μικρής λιανικής, επιλέγουν όλες τις διαθέσιμες κατηγορίες προϊόντων, με βασικές επιλογές τα αλλαντικά-τυριά και τα χαρτικά είδη.

Αυξημένο ενδιαφέρον για προσφορές

Σημαντικό στοιχείο για τη συμπεριφορά των καταναλωτών αποτελεί η σημαντική προτίμηση σε προσφορές, οι οποίες αποτελούν το 20% περίπου των συνολικών παραγγελιών, κάτι που οφείλεται και στη στρατηγική της εταιρείας να αποτελεί την πλέον προσιτή πλατφόρμα σε επίπεδο τιμών.

Αναφορικά με τους στόχους του 2023, το efood εστιάζει στη διατήρηση της δυναμικής του ανάπτυξης, τόσο σε επίπεδο διεύρυνσης των υπηρεσιών του όσο και στην περαιτέρω ενίσχυση των οικονομικών του δεικτών. 

Συγκεκριμένα, στοχεύει στην:

  • περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου των συνεργαζόμενων καταστημάτων
  • προσθήκη νέων κατηγοριών καταστημάτων
  • σημαντική αύξηση της δυναμικής του efood market
  • αύξηση του τζίρου και της κερδοφορίας
  • περαιτέρω επέκταση της υπηρεσίας delivered by efood

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ