"Άσχημη η εικόνα στους κάδους"
Μήνυμα από πολίτη
Αγαπητό Cretalive,
Σημερινή φωτογραφία από κάδους ανακύκλωσης στο Ηράκλειο, που έχουν γεμίσει μέχρι πάνω. Πού θα πάει αυτή η κατάσταση;
Ευχαριστώ για τη φιλοξενία,
Π.Γ
Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο
- "Στην Κίνα κατασκευάζουν νοσοκομείο 1500 δωματίων σε 5 ημέρες και στο Ηράκλειο για να φτιάξουν ένα πάρκο χρειάζονται 5 χρόνια"!
- "Η κατάσταση με τα σκουπίδια"
- "Η τέχνη ως δρόμος ανάπτυξης και ενδυνάμωσης των νέων σε μια εποχή που οι νέοι αναζητούν φωνή και σύνδεση"




