Δείτε πώς μπορεί να επιχειρήσουν να σας εξαπατήσουν!

Οι λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά και πρέπει να μας χτυπήσουν καμπανάκι

Αγαπητό Cretalive,

Επισυνάπτω ένα μήνυμα που έλαβα στο κινητό και αποτελεί παράδειγμα προσπάθειας εξαπάτησης.

Το μήνυμα παραπέμπει σε μήνυμα που θα μπορούσε να είχε σταλεί απο την Εθνική Τράπεζα (λόγω του ότι αναφέρεται ο αποστολέας σαν Ι-ΒΑΝΚ αντί για i-BANK και στο «site» γράφει nbg...)

Γιατί είναι προσπάθεια εξαπάτησης;

1. Γιατί δεν ειμαι πελάτης της Εθνικής και άρα δεν έχω κάρτα στην Τράπεζα αυτή. (Πρώτο σημαντικό δεδομένο, που δεν ξέρω αν ήμουν πελάτης της Τράπεζας αν θα έγραφα αυτό το κείμενο ή αν θα έψαχνα τα λεφτά μου).

2. Συνήθως μια τράπεζα όταν αναφέρεται σε μια κάρτα δίνει τα τελευταία ψηφία της κάρτας και όχι τα πρώτα (που λόγω τράπεζας ειναι κοινά σχεδόν σε όλες τις κάρτες της Τράπεζας).

3. Οι μικρές λεπτομέρειες που αναφέρω και πάνω είναι λάθος (πχ Ι-ΒΑΝΚ αντί για i-BANK), αλλά και το site που αντί για να παρέμπει στο επίσημο της τράπεζας (www.nbg.gr), μας οδηγεί στο «επόμενο» βήμα της απάτης.

Όλα τα παραπάνω προς επισήμανση και ενημέρωση συμπολιτών για να είμαστε υποψιασμένοι πάντα.

Προσοχή!

 

ΜΚ

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ