Τι θα γίνει επιτέλους με τον κόμβο στον Αϊ Γιάννη Χωστό

Όπως και να μπεις για να γυρίσεις προς το κέντρο της πόλης είσαι παράνομος

Αγαπητό cretalive

Έχουμε κουραστεί να προσπαθούμε να κινηθούμε νόμιμα -αν και αυτό είναι αδύνατο- και στο τέλος να τιμωρούμαστε χωρίς να έχουμε νόμιμη επιλογή. Μην με κάνετε να σας σας υπενθυμίσω αυτό εδώ το κείμενο στο επόμενο θανατηφόρο τροχαίο στο σημείο και την ημερομηνία ανάρτησής του.

Όπως και να μπεις για να γυρίσεις προς το κέντρο της πόλης είσαι παράνομος. Για να πας νόμιμα προς το κέντρο πρέπει να πας ως την... Φοινικιά και να κάνεις αναστροφή εκεί. Στην καλύτερη, και αν ξέρεις τους δρόμους, θα πας από ΔΕΥΑΗ - "μόνο"2 χιλιόμετρα επιπλέον διαδρομής.

Αν κάνεις αναστροφή ακριβώς μπροστά την εκκλησία, γλυτώνεις τα 2 χιλιόμετρα, αλλά παράνομα (υπάρχει σήμανση απαγόρευσης αναστροφής) ενώ ανακόπτεις την πορεία σε οχήματα που πηγαίνουν (υποτίθεται σύμφωνα με την σήμανση ορίου ταχύτητας) με 40 χλμ/ώρα, (αλλά η πραγματική τους ταχύτητα μπορεί και να είναι ως και διπλάσια).

Αν κάποιο μηχανάκι χωρίς φώτα και κράνος (ουκ ολίγοι) περάσει και (καθώς είναι αόρατος νύχτα) δεν τον δεις, θα σε κυνηγάνε για θανατηφόρο τροχαίο.

Δεν έχει πλάκα ούτε να το μελετάμε. Μπορεί ο επερχόμενος προς φοινικιά με την μηχανή να είσαι ΕΣΥ, ή το ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ, αγαπητέ αναγνώστη, ως οδηγός ή συνεπιβάτης. Μπορεί να είσαι ακόμα και συ ή κάποιος δικός σου αγαπητό εποχούμενο σε δίτροχο ή και τετράτροχο όργανο της τάξης, σε υπηρεσία ή εκτός αυτής, ανεξάρτητα του επιπέδου συντήρησης του οχήματός σου, το οποίο δεν ταυτίζεται απαραίτητα με το επίπεδο συντήρησης των... οφθαλμών του εξ ανάγκης παραβάτη.  

Ακόμα και αν μιλήσουμε μόνο για υλικές ζημιές, αν προβείς σε αναστροφή και κάτι πάει στραβά, έχεις την πλήρη ευθύνη ενός τροχαίου μόνο και μόνο επειδή παρ' όλα τα τέλη κυκλοφορίας και τον ΕΦΚ στα καύσιμα κανένας δρόμος δεν έχει φτιαχτεί και σημανθεί ώστε να μπορείς με ασφάλεια να πας σπίτι σου.

Αν τώρα πας κάτω από την γέφυρα, η κίνηση αλλά και οι ταχύτητες είναι αμελητέες συγκριτικά με τον κεντρικό της Φοινικιάς (10 χλμ/ώρα κάτω από την γέφυρα και εξάρα προσεκτικά) άρα οι... προφυλακτήρες σας είναι σχεδιασμένοι να απορροφήσουν την σύγκρουση, καθώς οι αντίθετα ερχόμενοι έχουν αντίστοιχες ταχύτητες αφού παίρνουν μια δύσκολη στροφή αριστερά. Και δεν κινδυνεύει κανείς συγκριτικά, καθώς ακόμα και με πτώση με 10 χλμ/ώρα και κράνος, η πιθανότητα τραυματισμού είναι μικρή ακόμα και για νόμιμα εξοπλισμένο αναβάτη δίτροχου.

Όταν λοιπόν βλέπεις κλιμάκιο της τροχαίας να σε γράφει, που έκανες ο'τι πιο ασφαλές μπορούσες σε λογικά πλαίσια (που δεν πήγες ακολουθώντας τις πινακίδες και μόνο μέχρι την... Φοινικιά στα 8 χλμ μακριά), διότι δεν έβαλες το... κεφάλι των διερχόμενων στον κεντρικό της φοινικιάς στο... χασαπόξυλο μιας και "δεν πειράζει διότι το κάνουν όλοι",  ε, σε πιάνει μια ανατριχίλα βρε αδερφέ...

Ήρθε ο καιρός να αρχίσουμε να εξετάζουμε πολύ προσεκτικά την ευρύτερη περιοχή της Χριστομιχάλη Ξυλούρη. Έχει χυθεί τόσο μελάνι και αίμα γι αυτούς και σε αυτούς τους δρόμους αντίστοιχα, που πραγματικά σε πιάνει τρέλα για το πώς ενεργοποιείται το... οικονομικό αντανακλαστικό της Τροχαίας και όχι το ουσιαστικό αντανακλαστικό του Ανακριτικού της, που σίγουρα έχει πολύ περισσότερα να πει από το "υπερβολική ταχύτητα" και "παράβαση σήμανσης", αλλά αρκείται σε αυτά διότι είναι... "αναρμόδια".

ΈΛΕΟΣ πια με την φοροδοτική αντιμετώπιση της οδικής ασφάλειας και δη χωρίς αντίκρυσμα,  αλλά με την διαιώνισή της διότι αυτό συμφέρει τον κρατικό κορβανά.

ΚΑΠΟΤΕ πρέπει ο φορολογούμενος πολίτης να μπορεί να εφαρμόσει τον νόμο χωρίς αυτός να του στερεί κλάσματα του 24ωρου σε άσκοπες περιφορές, επιβαρύνοντας την εθνική οικονομία (δεν παράγουμε πετρέλαιο), το περιβάλλον (τόσα γράφονται) και την συνολική ποιότητα ζωής του.

ΜΗΝ με κάνετε να σας υπενθυμίσω αυτό εδώ το κείμενο στο επόμενο θανατηφόρο τροχαίο στο σημείο και την ημερομηνία ανάρτησης του.

 

Ιωάννης Μα.

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ