Ξεκάθαρος ο Μπούσης, έστειλε το μήνυμα!
Το αφεντικό του ΟΦΗ με μήνυμά του έθεσε τους στόχους για τη νέα σεζόν.
«Περήφανος για όλους σε αυτή την ομάδα, από τους παίκτες, το προπονητικό επιτελείο μέχρι τη διοίκηση», αναφέρει μεταξύ άλλων με μήνυμά του στα social media ο Μιχάλης Μπούσης, κάνοντας ουσιαστικά τον απολογισμό της χρονιάς.
Παράλληλα, έθεσε τον στόχο για την επόμενη.
- Συνάντηση Αυγενάκη με Συνδέσμους Αθλητών
- Σάρωσε στο 1ο Πανελλαδικό τουρνουά η Μυρτώ Πρωιμάκη
- Ο ΟΦΗ πλήρωσε τα λάθη του, πλήρωσε και τα λάθη άλλων



