Τι σου κάνει «κλικ» στην εξυπηρέτηση;

Τι σου κάνει «κλικ» στην εξυπηρέτηση;

Δεν έχεις χρόνο να περιμένεις σε ουρές για να εξυπηρετηθείς και προτιμάς να τα κάνεις όλα από το κινητό σου;

Προτιμάς τη προσωπική επικοινωνία από το να ξοδεύεις το χρόνο σου πάνω από μια οθόνη; 

Απογοητεύεσαι από την ‘’κακή’’ εξυπηρέτηση;  

Είσαι ανεκτικός στα λάθη των άλλων; 

Εσύ ξέρεις ποιος χαρακτήρας πελάτη είσαι; Κάνε το quiz ΕΔΩ και μάθε! 

Στη ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική  λαμβάνουμε μέρος για 5η συνεχόμενη χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών και θέλουμε τη γνώμη σου για να γίνουμε ακόμα καλύτεροι. 

Γιατί μια εμπειρία ‘’καλής’’ ή ‘’κακής’’ εξυπηρέτησης μπορεί να σου φτιάξει ή και να σου χαλάσει την μέρα. 

Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, είναι ένας θεσμός, υπό την αιγίδα του Εθνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, ο οποίος ξεκίνησε πριν από λίγα χρόνια. Η ΜΙΝΕΤΤΑ, είναι μια από τις εταιρείες που έλαβαν μέρος από το ξεκίνημα του θεσμού, ο οποίος πλέον συγκεντρώνει δεκάδες  συμμετοχές εταιρειών που δίνουν ξεχωριστή σημασία στην εξυπηρέτηση. 

Επειδή για εμάς στη ΜΙΝΕΤΤΑ η εξυπηρέτησή σου είναι πάντα προτεραιότητα! 

Όπως πάντα, στην εξυπηρέτηση συνεχίζουμε μαζί!

 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ