Ψηφιακή Εκπαίδευση και μετά την Πανδημία

Ψηφιακή Εκπαίδευση και μετά την Πανδημία

Το ευρωπαϊκό πρόγραμμα IDEAS στοχεύει στο να προετοιμάσει τους εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ώστε να αντιμετωπίσουν βραχυπρόθεσμα / μεσοπρόθεσμα τους νέους τρόπους μάθησης, διδασκαλίας και επικοινωνίας με μαθητές που διατρέχουν κίνδυνο αποκλεισμού

«IDEAS – Inclusive Digital Education At School». Αυτός είναι ο τίτλος του νέου ευρωπαϊκού έργου του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου στο Τμήμα των Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών (Πάτρα) με επιστημονικό υπεύθυνο τον Καθηγητή Σπύρο Συρμακέση. Το έργο χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο πλαίσιο του Προγράμματος Erasmus+, KA2 - Συνεργασίες στη Σχολική Εκπαίδευση και υποστηρίζει νέους τρόπους διδασκαλίας και μάθησης στη σχολική εκπαίδευσή.

Το ευρωπαϊκό πρόγραμμα IDEAS στοχεύει στο να προετοιμάσει τους εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ώστε να αντιμετωπίσουν βραχυπρόθεσμα / μεσοπρόθεσμα τους νέους τρόπους μάθησης, διδασκαλίας και επικοινωνίας με μαθητές που διατρέχουν κίνδυνο αποκλεισμού. Μετά την εκτενή χρήση της ψηφιακής εκπαίδευσης σε συνθήκες lockdown, οι εκπαιδευτικοί μπορούν να επωφεληθούν από τη συσσωρευμένη χρήση της νέας τεχνολογίας στη σχολική εκπαίδευση ώστε να αντιμετωπίσουν νέες προκλήσεις σε περιπτώσεις μαθητών που διατρέχουν κινδύνους αποκλεισμού, απομόνωσης ή εγκατάλειψης.

Στο πρώτο τρίμηνο του έργου θα συλλεχθούν καλές ψηφιακές πρακτικές από χώρες της Ευρώπης, ώστε να λειτουργήσουν σαν οδικός χάρτης αυτής της προσπάθειας. Κατά τη διάρκεια αυτής της προκαταρκτικής συνάντησης, οι Ευρωπαίοι εταίροι του έργου παρουσίασαν την εμπειρία τους στη γνωστική περιοχή του έργου και σχεδίασαν τις μεθοδολογικές κατευθυντήριες γραμμές υλοποίησης της δράσης του 2022.

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ