Θεσσαλονίκη: Επαναλειτουργούν οι τρεις σταθμοί του μετρό
Προσωρινή αναστολή και πάλι το απόγευμα
Επαναλειτουργούν κανονικά οι σταθμοί «Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός», «Βενιζέλου» και «Σιντριβάνι» του μετρό Θεσσαλονίκης.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση στην ιστοσελίδα του μετρό, κατόπιν εντολής των αστυνομικών αρχών, θα ανασταλεί προσωρινά η λειτουργία τους ξανά στις 18.00 (οι σταθμοί θα κλείσουν και οι συρμοί θα διέρχονται χωρίς να σταματούν σε αυτούς).
- Δυστύχημα σε λούνα παρκ στη Χαλκιδική: Προσφεύγει στη δικαιοσύνη η έκπτωτη δήμαρχος
- Ολοκληρώθηκε η πορεία στο κέντρο της Αθήνας
- ΠΣΑΤ: Απονομή βραβείου «Μανόλης Δανδουλάκης»




