Εκστρατεία κατά της ενδοοικογενειακής βίας από όμιλο κοσμημάτων

Στην Ιταλία

Εκστρατεία ευαισθητοποίησης για τη στήριξη γυναικών θυμάτων ενδοοικογενειακής βίας τη δύσκολη περίοδο της πανδημίας του κορονοϊού υλοποιείται με πρωτοβουλία των brand κοσμημάτων Pomellato και Dodo.

Η πρωτοβουλία ελήφθη λόγω της αποκαλούμενης υποτροπής ενδοοικογενειακής κακοποίησης κατά την υποχρεωτική παραμονή στο σπίτι ως μέτρο περιορισμού εξάπλωσης της πανδημίας του κορονοϊού.

Σύμφωνα με μη κυβερνητική οργάνωση που εδρεύει στην Τζινγκτζόου, στην επαρχία Χουπέι κοντά στην εστία της κρίσης του κορονοϊού, ο αριθμός των περιπτώσεων ενδοοικογενειακής βίας εναντίον γυναικών τριπλασιάστηκε τον Φεβρουάριο του 2020 σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2019.

Το brand Pomellato, που έχει πρωτοστατήσει σε δράσεις για τα δικαιώματα των γυναικών με την ίδρυση της πλατφόρμας #PomellatoForWomen το 2017, επισημαίνει ότι πρόκειται για «κρίση εντός κρίσης», καθώς τα περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας αυξάνονται ταχύτατα, όσο τα μέτρα απομόνωσης και αποκλεισμού, που επηρεάζουν το ήμισυ του παγκόσμιου πληθυσμού, υποχρεώνουν σε μια επικίνδυνη εγγύτητα δράστες και θύματα.

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ