Η καραντίνα έφερε... άνοδο στις πωλήσεις των προφυλακτικών

Φαίνεται πως η λίμπιντο εκτοξεύτηκε λόγω κορωνοϊόυ

Δεδομένου ότι ζούμε στιγμές κοινωνικής απομόνωσης εν μέσω της επιδημίας κορωνοϊού, έχει γίνει γνωστό ότι ορισμένα προϊόντα είναι σε υψηλή ζήτηση – χαρτί υγείας, κονσερβοποιημένα και αποξηραμένα προϊόντα και απολυμαντικά χειρός είναι τα πιο προφανή παραδείγματα. Αλλά τώρα οι μάρκες προφυλακτικών αναφέρουν επίσης μια άνοδο στις πωλήσεις.

Η αμερικανική μάρκα Promescent ανακοίνωσε αύξηση 54% στις online πωλήσεις για προφυλακτικά από τις 5 Μαρτίου. “Σε περιόδους αβεβαιότητας και απομόνωσης, είναι φυσικό να αναζητήσουμε σωματική και συναισθηματική οικειότητα”, σχολίασε ο Promescent CEO Jeff Abraham προσθέτοντας ότι τα προφυλακτικά δεν είναι το μόνο προϊόν που πωλείται αρκετά συχνά. Το Arousal Gel αυξήθηκε κατά 78% από τις 5 Μαρτίου, οι πωλήσεις Splash Delay Spray κατά 42% και οι λιπαντικές ουσίες αυξήθηκαν κατά 35%.

Τα φαρμακεία στο Δελχί της Ινδίας έχουν επίσης αναφέρει αύξηση των πωλήσεων προφυλακτικών, σύμφωνα με τους Hindustan Times. Εντωμεταξύ, έχει αναφερθεί ήδη ότι έχει σημειωθεί μία άνοδος των πωλήσεων των σεξουαλικών παιχνιδιών για εκείνους που θέλουν να διασκεδάσουν μόνοι τους (ή και όχι) και το Pornhub είχε αποκαλύψει ότι προσφέρει δωρεάν πορνογραφικό υλικό στον κόσμο.

πηγή: https://www.marieclaire.gr/

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ