Πτήση για τη Νέα Υόρκη επέστρεψε στο Λονδίνο μετά την είδηση ότι ο συγκυβερνήτης ακόμα... εκπαιδεύεται

Πτήση για τη Νέα Υόρκη επέστρεψε στο Λονδίνο μετά την είδηση ότι ο συγκυβερνήτης ακόμα... εκπαιδεύεται
Newsroom
Newsroom

«Σας μιλάει ο συγκυβερνήτης σας… Ακόμα εκπαιδεύομαι». Το Airbus A330, μόλις 40 λεπτά μετά την πτήση του, έλαβε εντολή να επιστρέψει στο Χίθροου.

Μια πτήση της Virgin Atlantic με προορισμό τη Νέα Υόρκη αναγκάστηκε να επιστρέψει στο αεροδρόμιο του Χίθροου στο Λονδίνο, αφότου ο συγκυβερνήτης παραδέχτηκε ότι δεν είχε περάσει το τελευταίο πτητικό τεστ.

Το αεροπλάνο βρισκόταν πάνω από την Ιρλανδία όταν ο κυβερνήτης ενημερώθηκε ότι ο συγκυβερνήτης δεν είχε ολοκληρώσει την εκπαίδευσή του. Το Airbus A330, μόλις 40 λεπτά μετά την πτήση του, έλαβε εντολή να επιστρέψει στο Χίθροου.

Οι επιβάτες υπέστησαν σημαντική ταλαιπωρία, καθώς η πτήση προσγειώθηκε στις ΗΠΑ σχεδόν τρεις ώρες αργότερα από το προγραμματισμένο, αφού το αεροσκάφος - το οποίο μπορεί να μεταφέρει σχεδόν 300 επιβάτες - αναγκάστηκε να περιμένει στον διάδρομο προσγείωσης, μέχρι να βρεθεί κατάλληλος αντικαταστάτης.

Η αεροπορική εταιρεία ανακοίνωσε στους ταξιδιώτες ότι το πρόβλημα προκλήθηκε από λάθος και ζήτησε συγγνώμη. Τους διαβεβαίωσε ότι δεν διακυβευόταν η ασφάλειά τους, με τους δύο πιλότους να έχουν όλες τις απαιτούμενες άδειες και προσόντα για να χειρίζονται το αεροσκάφος.

Ωστόσο, μια πηγή ανέφερε χαρακτηριστικά στην εφημερίδα Sun: «Μπορούσες να ‘κόψεις την ένταση στο πιλοτήριο με το μαχαίρι’… Το αεροπλάνο έφτασε μέχρι την Ιρλανδία, και μετά ανακάλυψαν ότι ο συγκυβερνήτης εκπαιδευόταν ακόμα. Ο κυβερνήτης δεν είχε άλλη επιλογή από το να επιστρέψει στο Χίθροου και να βρει ένα εμπειρότερο μέλος του πληρώματος. Ήταν ντροπιαστικό για όλους, και οι επιβάτες ήταν έξαλλοι».

Σημειώνεται ότι ο συγκυβερνήτης είναι υπεύθυνος για τη διατήρηση της ασφάλειας της πτήσης. Οι συγκυβερνήτες επίσης υποστηρίζουν τον καπετάνιο τόσο στην επικοινωνία του με τον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας όσο και στην πτήση του αεροπλάνου.

Ο συγκυβερνήτης είχε άδεια και είχε αξιολογηθεί πλήρως σύμφωνα με τους κανονισμούς του ΗΒ, αλλά χρειαζόταν μια «τελική πτήση αξιολόγησης» με εκπαιδευτή για να μπορέσει να πετάξει σύμφωνα με την πολιτική της Virgin Atlantic. 

 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ