Αγωνία για το "αύριο" της ΔΕΥΑΗ λόγω της έλλειψης προσωπικού 

Αγωνία για το "αύριο" της ΔΕΥΑΗ λόγω της έλλειψης προσωπικού 

Άμεση ανάγκη για πρόσληψη 30-35 εργαζομένων - Έκκληση προς το δήμαρχο Ηρακλείου, για παρέμβαση

Δεν είναι μόνο η υστέρηση εσόδων που ταλανίζει τη ΔΕΥΑΗ, καθώς φαίνεται, αλλά ένα ακόμη μείζον και δισεπίλυτο θέμα που απειλεί το μέλλον της Δημοτικής Επιχείρησης.

Όπως εξήγησαν μέλη του Σωματείου και Εργαζόμενοι της ΔΕΥΑΗ, στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου που παραχώρησαν η υποστελέχωση στη ΔΕΥΑΗ απειλεί το "αύριο" της επιχείρησης, η οποία απασχολεί πια λιγότερους από τους μισούς ανθρώπους, σε σύγκριση με το 2011, οπότε η ΔΕΥΑΗ αριθμούσε 250 εργαζόμενους.

Μάλιστα από τους λιγότερους από τους μισούς που έχουν απομείνει, οι 20 είναι σε σύνταξη, το οποίο, όπως επισημαίνεται, σημαίνει πως αν φύγουν "θα καταρρεύσει η επιχείρηση"!

Οι εργαζόμενοι της ΔΕΥΑΗ ζητούν το θέμα αυτό να απασχολήσει, αποκλειστικά, συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Ηρακλείου, με δεδομένο ότι σήμερα "το 99% των υπηρεσιών της ΔΕΥΑΗ υπολειτουργεί".

Χαρακτηριστικό της κατάστασης που περιγράφηκε είναι το γεγονός ότι στη ΔΕΥΑΗ εργάζονται - όλοι κι όλοι - δύο ηλεκτρολόγοι για 120 γεωτρήσεις και τα αντλιοστάσια, ενώ οι περισσότεροι εργαζόμενοι δουλεύουν διπλοβαρδιες και δεν μπορούν να πάρουν άδειες.

Οι εργαζόμενοι στην επιχείρηση ζητούν την άμεση παρέμβαση του Βασίλη Λαμπρινού, για να γίνει κάτι, προτάσσοντας την πρόσληψη 30-35 ατόμων διαφόρων ειδικοτήτων για να μην χαθεί η ανταποδοτικοτητα, η τεχνογνωσία και προκειμένου να μην αυξηθεί το κόστος του νερού και το προσωπικό να επιστρέψει, αριθμητικά, στα επίπεδα του 2009.

Αναλυτικά το υπόμνημα για την υποστελέχωση

Φόβοι για ιδιωτικοποίηση

Οι εργαζόμενοι, μάλιστα, εκφράζουν και φόβοι περί ιδιωτικοποίησης, σημειώνοντας πως "δε θα επιτρέψουμε το νερό πού είναι κοινωνικό αγαθό να γίνει αντικείμενο εκμετάλλευσης από ιδιώτες και εργολάβους".

Οι εργαζόμενοι, στο πλαίσιο της εγρήγορσης, της κινητικότητας και της αγωνίας για το μέλλον, έχουν ήδη κάνει επαφές με τους τοπικούς βουλευτές, ωστόσο απευθύνονται και στην κοινωνία, σημειώνοντας πως πρέπει να ευαισθητοποιηθεί, καθώς εκτιμούν ότι  "η κοινωνία θα δώσει τη λύση". Μεταξύ των σκέψεων που έχουν πέσει "στο τραπέζι" είναι και η αποστολή σχετικών ενημερωτικών μηνυμάτων μαζί με τους λογαριασμούς του νερού.

"Αν η ΔΕΥΑΗ είχε δικό της προσωπικό, θα μπορούσε να εξοικονομήσει χρήματα από αυτά που δίνονται στους εργολάβους (σ.σ.που κάνουν τις διάφορες παρεμβάσεις)" - επισημαίνουν οι εργαζόμενοι, εξηγώντας ότι με αυτά τα χρήματα θα μπορούσαν να γίνουν προσλήψεις νέου προσωπικού για να μεταφερθεί από γενιά σε γενιά η τεχνογνωσία.

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ