Το αίτημα για ταξί 7 ή 9 θέσεων και οι απώλειες εκατομ. ευρώ

Η "αχτίδα φωτός" από το Υπουργείο Μεταφορών

“Στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα” μονολογεί ο πρόεδρος των Ιδιοκτητών ταξί Ηρακλείου Λευτέρης Πετράκης!

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε, τον βασανίζει ακόμα το ερώτημα “γιατί δεν υπάρχουν 7θέσια και 9θέσια Ταξί, όπως σε όλες τις χώρες του εξωτερικού”, ενώ επιρρίπτει ευθύνες στον πρώην πρόεδρο της Ομοσπονδίας Ταξί Θύμιο Λυμπερόπουλο, διότι “η δική του άρνηση και αδυναμία να δει τις πραγματικές ανάγκες των Ταξί της Περιφέρειας καταδίκασε τον κλάδο σε μιζέρια και φτωχοποίηση”!

Χρησιμοποιώντας στοιχεία, ο κ. Πετράκης επισημαίνει ότι “μόνο στην πόλη της Ρόδου οι χαμένες διαδρομές εξαιτίας της έλλειψης 7θέσιου ή 9θέσιου οχήματος εκτιμώνται –για το 2019- σε 2,5 εκατομμύρια ευρώ περίπου. Ανάλογη ήταν η απώλεια στην Κρήτη, στην Κέρκυρα, ακόμη και στην Αθήνα”!

Οι αυτοκινητιστές παλεύουν ακόμη και για την υλοποίηση του αιτήματός τους, περιμένοντας “την δικαίωσή τους” όπως υπογραμμίζει ο κ. Πετράκης, που βλέπει να υπάρχει μία αχτίδα... φωτός στο βάθος του ορίζοντα: “Το ενθαρρυντικό για τους ταξιτζήδες είναι ότι ο Υπουργός Μεταφορών Κ. Καραμανλής δεσμεύτηκε ότι θα δοθεί η δυνατότητα ταξινόμησης 7θέσιου ή 9θέσιου οχήματος με ταξίμετρο έστω και με ποσόστωση”.

 

Αναλυτικότερα, η ανακοίνωση του προέδρου των Ιδιοκτητών ταξί Ηρακλείου Λευτέρη Πετράκη έχει ως εξής:

Στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα… Ακόμη αναθεματίζουν τον πρώην πρόεδρο της Ομοσπονδίας Ταξί Θύμιο Λυμπερόπουλο οι συνάδελφοί του από τις τουριστικές περιοχές της χώρας. Η δική του άρνηση και αδυναμία να δει τις πραγματικές ανάγκες των Ταξί της Περιφέρειας καταδίκασε τον κλάδο σε μιζέρια και φτωχοποίηση. Ενώ η προηγούμενη κυβέρνηση και ο τότε υπουργός Χρήστος Σπίρτζης είχε συμπεριλάβει στο Ν.4530/18 την διάταξη για ελεύθερη ταξινόμηση Ε.Δ.Χ έως 9 θέσεων, ο κ. Λυμπερόπουλος απαίτησε (παρουσία μάλιστα των συναδέλφων του από την Ρόδο) και πέτυχε να αποσυρθεί η διάταξη από το νομοσχέδιο.

Μόνο στην πόλη της Ρόδου οι χαμένες διαδρομές εξαιτίας της έλλειψης 7θέσιου ή 9θέσιου οχήματος εκτιμώνται –για το 2019- σε 2,5 εκατομμύρια ευρώ περίπου. Ανάλογη ήταν η απώλεια στην Κρήτη, στην Κέρκυρα, ακόμη και στην Αθήνα.

Η απόρριψη του εκσυγχρονισμού και των επιπλέον επιλογών μεταφοράς για τον ταξιτζή από τον κ. Λυμπερόπουλο στοιχειώνει ακόμη τον κλάδο των αυτοκινητιστών Ταξί. Βλέπουν τόσα χρόνια να τους υποκλέπτουν μεταφορικό έργο ιδιώτες με βανάκια και δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Ένα βασικό εργαλείο για την δουλειά τους ακυρώθηκε και μάλιστα από έναν δικό τους άνθρωπο ο οποίος είχε και τα ηνία του κλάδου. Τώρα το αίτημα έχει κατατεθεί εκ νέου από την Ομοσπονδία στο Υπουργείο Μεταφορών και οι αυτοκινητιστές Ταξί περιμένουν την δικαίωσή τους. Το ενθαρρυντικό για τους ταξιτζήδες είναι ότι ο Υπουργός Μεταφορών Κ. Καραμανλής δεσμεύτηκε ότι θα δοθεί η δυνατότητα ταξινόμησης 7θέσιου ή 9θέσιου οχήματος με ταξίμετρο έστω και με ποσόστωση.

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ