Αυλαία για την καμπάνια οδικής ασφάλειας που διοργάνωσαν η Τροχαία Ηρακλείου και η Περιφέρεια

Newsroom
Newsroom

Λίγες ώρες πριν χτυπήσει το πρώτο κουδούνι στα σχολεία …

Στο Λιμένα Χερσονήσου πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου η 12η και τελευταία δράση της καμπάνιας οδικής ασφάλειας που διοργανώθηκε το φετινό καλοκαίρι από την Τροχαία Ηρακλείου και την Περιφέρεια Κρήτης σε συνεργασία με τους 8 Δήμους του Νομού Ηρακλείου.

καμπάνια1
Ο κ. ΚΟΚ που ταξίδεψε από τα μέσα Ιουλίου σε Αρχάνες, Άγιο Μύρωνα, Γάζι, Αγία Βαρβάρα, Πλατεία Ελευθερίας (Ηράκλειο), Πεζά, Πύργο, Επισκοπή, Άρβη, Μοίρες, Καράβολα (Ηράκλειο) και Χερσόνησο, γνώρισε πολλούς νέους φίλους και έγινε σοφότερος.
Κάθε παιδί που συμμετείχε στο στίβο μάχης του Survivor, αφού εμπλούτισε τις γνώσεις του σε θέματα κυκλοφοριακής αγωγής σχετικά με το σωστό τρόπο χρήσης του ποδηλάτου και του εξοπλισμού, της ασφαλούς μετακίνησης κυκλοφορώντας πεζοί κατά την ημέρα από και προς το σχολείο αλλά κυρίως τις απογευματινές και βραδινές ώρες πηγαίνοντας στις διάφορες δραστηριότητες, της ορθής συμπεριφοράς μας μέσα στο αυτοκίνητο, της υποχρεωτικής χρήσης της ζώνης ασφαλείας από όλους τους επιβάτες μέσα στο όχημα αλλά και του παιδικού καθίσματος για τους μικρότερους, της υποχρεωτικής χρήσης του προστατευτικού κράνους σε ποδήλατα και σε μηχανές κ.α., απέκτησαν το πρώτο τους «ενδεικτικό δίπλωμα ποδηλάτου», ενώ παράλληλα παρέλαβαν και ένα φυλλάδιο με συμβουλές και πληροφορίες οδικής ασφάλειας.

καμπανια2
Τα παιδιά επίσης εξοικειώθηκαν με τις μοτοσικλέτες και τα περιπολικά της Ελληνικής Αστυνομίας, ενώ χρησιμοποίησαν τα ειδικά γυαλιά προσομοίωσης μέθης, προκειμένου να αντιληφθούν ιδίοις όμμασι τον υψηλό κίνδυνο που διατρέχει κάποιος κατά την οδήγηση εφόσον έχει καταναλώσει αλκοόλ.  

    τροχαια
Συνδυάζοντας το παιχνίδι με τη γνώση τόσο οι λιλιπούτειοι φίλοι μας μέσα από τα βιωματικά παιχνίδια “Ο κ. ΚΟΚ στο Survivor” όσο και οι μεγαλύτεροι έφηβοι και ενήλικες με τη συμμετοχή τους στο τηλεquiz οδικής ασφάλειας, έμαθαν – θυμήθηκαν - εξοικειώθηκαν με  βασικές αρχές και κανόνες που πρέπει να θέτουμε πάντοτε σε προτεραιότητα κυκλοφορώντας στο δρόμο, πρωτίστως για τη διασφάλιση της δικής μας σωματικής ακεραιότητας, καθώς και ως ένδειξη σεβασμού σε κάθε πολίτη που μοιράζεται μαζί μας το ίδιο οδικό περιβάλλον. Άλλωστε η οδική συμπεριφορά αποτελεί στοιχείο πολιτισμού κάθε Χώρας και για το λόγο αυτό οφείλουμε και έχουμε υποχρέωση μέσα από τέτοιες πρωτοβουλίες και ενέργειες να αναβαθμίσουμε το επίπεδο οδικής ασφάλειας στον τόπο μας αναλόγως με τον πολιτισμό και την ιστορία που έχει η Ελλάδα μας.

καμπάνια
Ευχαριστούμε θερμά τα SM Χαλκιαδάκης και τα Γρηγόρης - Μικρογεύματα, οι οποίοι αμέσως μόλις πληροφορήθηκαν για τη καμπάνια οδικής ασφάλειας, με αίσθημα ευθύνης, αναγνωρίζοντας την αξία της προσφοράς της δράσης αυτής στην κοινωνία και στη νέα γενιά, προσφέρθηκαν να στηρίξουν την προσπάθεια με δωροεαπιταγή σε κάθε νικητή του τηλεquiz οδικής ασφάλειας από τα SM Χαλκιαδάκης, ενώ τα Γρηγόρης- Μικρογεύματα σε κάθε μία από τις 12 δράσεις προσφέρουν σνακ, χυμούς και μπουκάλια νερού σε όλα τα παιδιά.

 

 

Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ