ΔΕΥΑΗ: Αποκαταστάθηκε η ζημιά στον τροφοδοτικό αγωγό στην περιοχή του ΠΑΓΝΗ

Η υδροδότηση θα επανέλθει σταδιακά μέχρι το βράδυ στις περιοχές που είχαν επηρεαστεί

Έπειτα από εντατικές εργασίες της ΔΕΥΑΗ αποκαταστάθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης 25/6, η σοβαρή ζημιά που είχε υποστεί ο τροφοδοτικός αγωγός ύδρευσης στην περιοχή του ΠαΓΝΗ.

Η υδροδότηση θα επανέλθει σταδιακά μέχρι το βράδυ στις περιοχές που είχαν επηρεαστεί και ειδικότερα Βελόνι Κάμπος, κολυμβητήριο, Παγκρήτιο και περιοχή ΕΛΜΕΠΑ.
 

Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση