Η απάντηση της Τροχαίας στο παράπονο του πολίτη!

Η απάντηση της Τροχαίας στο παράπονο του πολίτη!

Άμεση η παρέμβαση του Διοικητή του Τμήματος Στέλιου Καρακούδη

Σε απάντηση του κειμένου - καταγγελίας του αναγνώστη του Cretalive για το γεγονός πως δεν εξυπηρετήθηκε σε υπόθεση του επειδή απουσίαζε ο αρμόδιος υπάλληλος της Τροχαίας Ηρακλείου, άμεση ήταν η παρέμβαση του Διοικητή του Τμήματος Στέλιου Καρακούδη.

Όπως λοιπόν μας διευκρίνισε οι επισκέψεις σε δημόσιες υπηρεσίες και προφανώς στην Τροχαία, γίνονται πλέον βάσει Κανονιστικών Διατάξεων και Υπουργικών Αποφάσεων μόνον κατόπιν ραντεβού.

Ο πολίτης πρέπει να πάρει τηλέφωνο και να ζητήσει ραντεβού για το θέμα του και μέσα σε μία εβδομάδα είναι υποχρεωμένη η υπηρεσία να γίνει η συνάντηση.

Κάτι τέτοιο δεν συνέβη με τον συγκεκριμένο, καθώς όπως προκύπτει δεν ζήτησε συνάντηση με κάποιον αρμόδιο αλλά εμφανίστηκε αυτοβούλως στην Τροχαία χωρίς προηγούμενη επικοινωνία!

 

Δείτε επίσης:

Ο αναντικατάστατος υπάλληλος της τροχαίας...

 

Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ