Ο συνωστισμός στο ΠΑΓΝΗ και η απάντηση του Διοικητή

Ο συνωστισμός στο ΠΑΓΝΗ και η απάντηση του Διοικητή

"Έχουμε λάβει τα διοικητικά μέτρα για την αποφυγή παρόμοιων καταστάσεων" αναφέρει ο κ. Χαλκιαδάκης

"Το σύστημα διαχείρισης των ραντεβού είναι δυσλειτουργικό εδώ και χρόνια" παραδέχεται σε ανακοίνωσή του ο Διοικητής του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ηρακλείου, καθηγητής Γιώργος Χαλκιαδάκης, με αφορμή τις εικόνες συνωστισμού στα Εξωτερικά Ιατρεία του νοσοκομείου που είδαν το φως της δημοσιότητας (Δείτε ΕΔΩ).
Ο ίδιος κάνει λόγο για "παθογένειες του παρελθόντος" και αναφέρει ότι "δεν υπάρχει ενιαίος τρόπος κωδικοποίησης των περιστατικών στο σύστημα μηχανοργάνωσης του νοσοκομείου". Τονίζει επίσης ότι "εικόνες συνωστισμού είναι δυσάρεστες για όλους μας και έχουμε λάβει τα διοικητικά μέτρα για την αποφυγή παρόμοιων καταστάσεων"

Αναλυτικά η απάντηση της Διοίκησης του Νοσοκομείου

"Η λειτουργία των Τακτικών Εξωτερικών Ιατρείων αποτελεί προτεραιότητα για κάθε Δημόσιο Νοσοκομείο.

Είναι προφανές ότι κάθε νοσοκομείο προσπαθεί να εξυπηρετήσει τον συνεχώς αυξανόμενο αριθμό εξεταζομένων. Η παρουσία της πανδημίας έχει οξύνει τις ανάγκες των ασθενών.

Για αποφυγή κάθε παρερμηνείας, που πιθανόν δημιουργείται από υποβολιμιαίες κοινοποιήσεις, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα εξής:

Στο ΠΑΓΝΗ λειτουργούν 221 τακτικά εξωτερικά Ιατρεία και για το 9μηνο του 2020 έχουν εξεταστεί 75.536 ασθενείς (παρά τους δύο (2) μήνες που δεν είχαμε λειτουργία των τακτικών εξωτερικών ιατρείων).

Αναγνωρίζοντας το δεδομένο της υψηλής προσέλευσης, στα τακτικά εξωτερικά ιατρεία του Νοσοκομείου  σε ειδικότητες όπως π.χ. Ενδοκρινολογικά, σε συνεργασία με τους ιατρούς, έχουμε αυξήσει τον αριθμό των ιατρείων, μειώνοντας το χρόνο αναμονής στο μισό, δημιουργούμε νέα ιατρεία όπως π.χ.  Ειδικό Ρευματολογικό Ιατρείο, Ιατρείο Οστεοπόρωσης κ.α., ενώ βρισκόμαστε ήδη σε διαδικασία μετακίνησης σε άλλους χώρους, από το χώρο των ιατρείων όπου βρίσκονται μέχρι σήμερα, γραφεία της Τεχνικής Υπηρεσίας και του Σωματείου Εργαζομένων, απελευθερώνοντας έτσι χώρους που θα χρησιμοποιούνται ως ιατρεία.

Καθημερινά στην είσοδο υπάρχει λίστα ασθενών για την ομαλή προσέλευση τους, η παρακολούθηση και τήρηση της οποίας, οφείλει να γίνεται πιστά. Επίσης με γνώμονα την αποφυγή συνωστισμού, υπάρχει Floοr manager στο χώρο των Τακτικών Εξωτερικών Ιατρείων.

Αναγνωρίζουμε ότι το σύστημα διαχείρισης των ραντεβού είναι δυσλειτουργικό εδώ και χρόνια, ενώ δεν υπάρχει ενιαίος τρόπος κωδικοποίησης των περιστατικών στο σύστημα μηχανοργάνωσης του νοσοκομείου μας. Για το λόγο αυτό επεξεργαζόμαστε των διαχωρισμό των ιατρείων σε Γενικά και Ειδικά και τον προγραμματισμό των ραντεβού μόνο μέσω του ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος του Νοσοκομείου.

Δυστυχώς, οι παθογένειες του παρελθόντος με εξετάσεις χωρίς

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ