Έντονες αντιδράσεις για τον παρατεταμένο αποκλεισμό στο κέντρο

Ελένη Μπουρμά
Ελένη Μπουρμά

Στα "κάγκελα" Αστικό ΚΤΕΛ και Ιδιοκτήτες χώρων στάθμευσης με φόντο την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου - Παρατείνεται η απαγόρευση της κυκλοφορίας στο κέντρο του Ηρακλείου

Παρατείνονται μέχρι το τέλος Ιανουαρίου 2023 τα μέτρα απαγόρευσης της κυκλοφορίας στο κέντρο του Ηρακλείου, όπως αποφάσισε χθες το Δημοτικό Συμβούλιο, με φόντο τα έργα ανάπλασης, μια απόφαση που έχει προκαλέσει από χθες την έντονη αντίδραση του Αστικού ΚΤΕΛ ενώ αντιδράσεις έχουμε και από τους ιδιοκτήτες χώρων στάθμευσης.

Θυμίζουμε ότι οι εργοταξιακές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που ήταν σε εφαρμογή, έχουν ολοκληρώσει την ισχύ τους εδώ και περίπου ενάμιση μήνα ενώ στις 18 Οκτωβρίου έληξε η περίοδος ισχύος της αστυνομικής διάταξης που απαγόρευε τη διέλευση οχημάτων από το κέντρο του Ηρακλείου.

Χθες, στο Δημοτικό Συμβούλιο, ήρθε προς συζήτηση η εισήγηση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής και αποφασίστηκε η διατήρηση του αποκλεισμού στα οχήματα.

Όπως έχουμε αναφέρει σε σχετικό ρεπορτάζ μας κατά το πρόσφατο παρελθόν, το Αστικό ΚΤΕΛ ζητά να επιστρέψουν τα λεωφορεία στην αρχική κυκλοφοριακή κατάσταση και να κάνουν τις διαδρομές τους εντός του κέντρου, όπως τις έκαναν παλιά...Να μπαίνουν δηλαδή στη Λ. Δικαιοσύνης, να κατεβαίνουν τη Χανιώπορτα, να περνάνε από τη μικρή Έβανς και να ανεβαίνουν την οδό 1821..

Με βάση τη λήξη της σχετικής αστυνομικής διάταξης, σύμφωνα με όσα δήλωσε στο Cretalive ο Πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ, Καλλέργος Βουλγαράκης, αυτό θα μπορούσε να γίνει πλέον πράξη...

Ο ίδιος σημείωσε ότι εξαιτίας μιας τρύπας στην οδό Κατεχάκη, ο Δήμος Ηρακλείου ζητά εκ νέου τον αποκλεισμό του κέντρου, κατηγορεί τη Δημοτική Αρχή ότι προχωρά χωρίς σχέδιο μετά από 5 χρόνια έργων και ταλαιπωρίας για όλους, ενώ το αρχικό χρονοδιάγραμμα ήταν για 18 μήνες, όπως αναφέρει.

"Δυστυχώς, φτάσαμε στο σημείο να έχουν τελειώσει τα έργα και ο Δήμος να μην ξέρει τι θέλει να κάνει. Το κόστος για μας όλο αυτό το μεγάλο χρονικό διάστημα, ήταν τεράστιο. Φτάσαμε από 9-10 δρομολόγια στην κάθε βάρδια, να κάνουμε 4 και 5! Αν σκεφτεί κανείς και συνυπολογίσει και το ενεργειακό κόστος, μπορεί να καταλάβει τη ζημία", ανέφερε ο κ. Βουλγαράκης ο οποίος έκανε λόγο για "μπάχαλο".

Πρόσθεσε δε με δήλωσή του ότι "ενώ υπάρχουν πινακίδες που απαγορεύουν την κυκλοφορία και τη στάθμευση, στην πόλη αντικρίζει κανείς πεζοδρόμια που ξαφνικά έγιναν δρόμοι και πλατείες που έχουν μετατραπεί σε πάρκινγκ και "κανείς δεν εφαρμόζει τον Κ.Ο.Κ"...

Αντιδράσεις έχουμε και από το Σωματείο Επιχειρήσεων Χώρων Στάθμευσης Ηρακλείου.

Ο Πρόεδρος του Σωματείου, Χαρίτος Παπαδάκης, επισήμανε στο Cretalive ότι ο κλάδος δεν είναι αντίθετος στην όποια μελέτη κυκλοφοριακών ρυθμίσεων αλλά όπως είπε "θα πρέπει οι ρυθμίσεις αυτές να γίνουν σωστά και στον σωστό χρόνο".

Συγκεκριμένα ο κ. Παπαδάκης δήλωσε ότι "Πλέον, βλέπουμε αυτοκίνητα να "οργώνουν" πεζοδρόμια και πλατείες ενώ υπάρχει απαγόρευση της κυκλοφορίας στο κέντρο. Πλακόστρωτα έγιναν δρόμοι διπλής κατεύθυνσης Και δεν συγκινείται κανείς. Το καλοκαίρι, έρχονταν οι τουρίστες με τα GPS να τους δείχνουν ότι οι δρόμοι είναι ανοιχτοί και οι δρόμοι ήταν κλειστοί. Στο Ηράκλειο επικρατεί πλέον μια άναρχη κυκλοφοριακή κατάσταση".

 

Διαβάστε επίσης:

Θέλουν να ξαναγυρίσει το Ηράκλειο, κυκλοφοριακά, όπως ήταν πριν την ανάπλαση!

 

Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο

 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ