ΚΡΗΤΗ
To Rumours επεκτείνει ... τη φήμη του! - Δυναμική παρουσία στην έκθεση HO.RE.CA.
Η ποτοποιία Ζωγραφάκη συμμετείχε στην έκθεση HO.RE.CA. με το εμβληματικό "Rumours London Dry Gin" και την παραδοσιακή τσικουδιά "Athivoli"

Τράβηξε τα βλέμματα και κέρδισε τις εντυπώσεις η ποτοποιία Ζωγραφάκη, στην έκθεση HO.RE.CA., τόσο με το "βενιαμίν" της προϊόντικής οικογένειας, "Rumours London Dry Gin" όσο και με την παραδοσιακή τσικουδιά "Athivoli".
Ο ιδιοκτήτης της εταιρείας, Ηρακλής Ζωγραφάκης, εμφανώς ικανοποιημένος από την απήχηση της παρουσίας της ποτοποιίας Ζωγραφάκη στην έκθεση, σημείωσε στο Cretalive την μεγάλη επιτυχία της συμμετοχής τόσο του "Rumours" όσο και της τσικουδιάς "Athivoli".
"Kαταφέραμε να εξαπλώσουμε τη φήμη του τζιν και στην υπόλοιπη Ελλάδα" - ανέφερε χαρακτηριστικά, υπογραμμίζοντας ότι τους εκπροσώπους της εταιρείας ικανοποίησε ιδιαίτερα το ότι το "Rumours" - αν και κυκλοφορεί μόλις από τα τέλη του περασμένου Οκτώβρη - είναι ήδη αναγνωρίσιμο brand! "Σε πολύ σύντομο διάστημα γίναμε γνωστοί" - είπε, εξηγώντας ότι η έκθεση αποτέλεσε το επόμενο βήμα για την τοποθέτησή τους σε πολλά τελικά σημεία διάθεσης.

Το περίπτερο της ποτοποιίας Ζωγραφάκη στη HO.RE.CA. ήταν από εκείνα που συζητήθηκαν, καθώς κέρδισε εγκωμιαστικά σχόλια τόσο το "στήσιμο" του ίδιου του περιπτέρου, με το μυστικό που αποκαλυπτόταν μέσα από την ιδιαίτερη είσοδο, όσο και το ίδιο το "Rumours London Dry Gin"!
Athivoli: Εκπαίδευση για την κρητική τσικουδιά
Οι επισκέπτες της ποτοποιίας Ζωγραφάκη στην έκθεση HO.RE.CA. κατά το διάστημα 7-10 Φεβρουαρίου είχαν και την ... αθιβολή - κατά την κρητική διάλεκτο - της κρητικής τσικουδιάς! "Με την τσικουδιά μας "Athivoli" στοχεύσαμε και στο να "εκπαιδεύσουμε" τον κόσμο για το τί είναι η κρητική τσικουδιά αλλά και για τη σημασία της κατανάλωση εμφιαλωμένων προϊόντων, για λόγους ποιότητας και πιστοποίησης" - εξηγεί ο κ.Ζωγραφάκης.

Μάλιστα κάποιοι από τους 80.000 και πλέον επισκέπτες της έκθεσης, που επισκέφθηκαν την ποτοποιία Ζωγραφάκη δοκίμασαν για πρώτη φορά στη ζωή τους τσικουδιά, την οποία όπως παραδέχτηκαν ... μπέρδευαν με το τσίπουρο! Τα σχόλια; Άκρως επαινετικά, για την ποιότητα του παραδοσιακού αποστάγματος της Κρήτης, η οποία, σημειώνει ο Ηρακλής Ζωγραφάκης, "αποτελεί και προτεραιότητα για όλους τους παραγγούς εμφιαλωμένους κρητικών αποσταγμάτων".
Η "Athivoli" έχει ήδη θέση σε πολλά μαγαζιά της ηπειρωτικής Ελλάδας, ωστόσο επειδή στόχος είναι η διαρκής εξέλιξη, η έκθεση στάθηκε αφορμή και έναυσμα για να γίνει σαφές ότι πρόκειται για ένα καθαρά εστιατορικό προϊόν που μπορεί να βρει τη θέση τους στα τραπέζια της εστίασης!


Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο