Τι απαντά ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΗ για τους... κατά λάθος "φουσκωμένους" λογαριασμούς σε 650 δημότες

Newsroom
Newsroom

Τονίζεται ότι αυτό το λάθος δε σχετίζεται σε καμία περίπτωση με τα νέα ψηφιακά υδρόμετρα που τοποθετούνται

Στο απίστευτο αλαλούμ με φουσκωμένους λογαριασμούς που έφτασαν σε καταναλωτές της ΔΕΥΑΗ, στις αρχές καλοκαιριού και οι δημότες αναγκάστηκαν να πληρώσουν, θέμα που ανέδειξε το Cretalive, απαντά ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΗ, Γιώργος Βουρεξάκης.

Όπως, μεταξύ άλλων, τονίζει στην επιστολή που απέστειλε στο Cretalive:

"... η εκ παραδρομής έκδοση λογαριασμών έγινε μόνο για την περιοχή του Μαραθίτη (Τομέας 35) και αφορά σε περίπου 650 υδρολήπτες. 

Το λάθος περιορίζεται στο γεγονός ότι η έκδοση των λογαριασμών έγινε για περίοδο κατανάλωσης τεσσάρων μηνών αντί του ορθού των έξι μηνών (σύμφωνα με τον κανονισμό της Δ.Ε.Υ.Α.Η) και δε σχετίζεται σε καμία περίπτωση με τα νέα ψηφιακά υδρόμετρα που τοποθετούνται ούτε με τις καταγραφείσες καταναλώσεις αυτών. 

Σημειώνεται ότι οι εν λόγω λογαριασμοί θα εκδοθούν εκ νέου και θα αφορούν περίοδο κατανάλωσης έξι μηνών.

Το σύνολο των καταναλωτών για τους οποίους λανθασμένα εκδόθηκε λογαριασμός έχει ενημερωθεί με επιστολή στην οποία αναφέρονται με σαφήνεια τα ανωτέρω καθώς και οι ενέργειες που έχουν γίνει από πλευράς ΔΕΥΑΗ".

 

Δείτε επίσης:

Αλαλούμ από τη ΔΕΥΑΗ: "Συγνώμη λάθος" για φουσκωμένους λογαριασμούς!

 

Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο

 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ