Άρχισε η επιχείρηση απόσπασης των αρχαιοτήτων από τον σταθμό Βενιζέλου
Η απόσπαση θα είναι προσωρινή
Ξεκίνησε η επιχείρηση για την προσωρινή απόσπαση και απομάκρυνση των αρχαιοτήτων από το σταθμό της Βενιζέλου του Μετρό Θεσσαλονίκης, εν μέσω κινητοποιήσεων από τους αρχαιολόγους. Ήδη χθες ο Σύλλογος Ελλήνων Αρχαιολόγων και η Πανελλήνια Ένωση Συντηρητών Αρχαιοτήτων προκήρυξαν απεργία – αποχή των μελών τους από κάθε εργασία η οποία σχετίζεται με την απόσπαση των αρχαιοτήτων.
- Κυκλοφόρησε το ββλίο "Λ.Α.Ν.Ε, Όπως την έζησα 1992-2006"
- Τα πρώτα ελληνικά γραμματόσημα υπέρ της ισότητας των φύλων
- «Φεστιβάλ Κρήτης» - Οι τέχνες ταξιδεύουν στα μνημεία της Κρήτης
Πηγή:Ertnews.gr



