Επεκτείνεται και στην Κρήτη η Chillbox

Επεκτείνεται και στην Κρήτη η Chillbox
Στέλλα Αυγουστάκη
Στέλλα Αυγουστάκη

Σε επέκταση του δικτύου της σε Ελλάδα και εξωτερικό σχεδιάζει να προχωρήσει η Chillbox εντός του έτους με την Κρήτη να είναι σε προτεραιότητα για την ανάπτυξη του τοπικού δικτύου.

Με νέα σημεία σε Ελλάδα και εξωτερικό σχεδιάζει να εμπλουτίσει το δίκτυό της η Chillbox μέσα στο έτος,  με την αλυσίδα να προσθέτει τουλάχιστον 10 νέα καταστήματα, μέσα από στρατηγικές συνεργασίες. 

Επέκταση σε Άγιο, Ρέθυμνο και Σητεία

Η αλυσίδα που έκανε γνωστό στην Ελλάδα το trend του frozen yogurt διαθέτει αυτή τη στιγμή στην Κρήτη 3 καταστήματα Chillbox, στα Χανιά στο Ηράκλειο και στη Χερσόνησο

Όπως πληροφορούμαστε σχεδιάζεται επέκταση σε περιοχές όπως ο Άγιος Νικόλαος, το Ρέθυμνο και η Σητεία, πάντα με σεβασμό απέναντι στους ήδη συνεργάτες της και μη παραβιάζοντας την Αποκλειστικότητα Περιοχής που τους προσφέρει.

chillbox

Τι σχεδιάζει για τις τουριστικές περιοχές

Για την ώρα, το ανανεωμένο δίκτυο, σε εικόνα και προϊόντική γκάμα, της Chillbox απαρτίζεται από 42 καταστήματα, τα οποία εξαπλώνονται σε όλη την Ελλάδα, ενώ μετράει επιπλέον 10 καταστήματα στο εξωτερικό. Όλα λειτουργούν κάτω από τη συνθήκη του franchise, με εξαίρεση το νέο εταιρικό κατάστημα της αλυσίδας, στον φάρο Ψυχικού.

Παράλληλα η Chillbox έχει ήδη, ανοίξει 5 νέα καταστήματα στην Ελλάδα, ενώ σκοπεύει να συμμετέχει ενεργά στην ανανέωση καταστημάτων, με τα οποία συμπληρώνει φέτος, 10 χρόνια επιτυχούς συνεργασίας, με την Διοίκησή της να διαπιστώνει ότι υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον για την επέκταση της αλυσίδας σε όλες τις τουριστικές περιοχές και σε γειτονιές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.

chillbox

Βγαίνει πιο δυναμικά και στο εξωτερικό

Επιπλέον η αλυσίδα εξετάζει και την επέκταση στο εξωτερικό, όπου διαθέτει αυτή τη στιγμή καταστήματα στο Ισραήλ, την Βουλγαρία και την Αμερική

Η εξαγορά από την Kayak

Θυμίζουμε ότι η Chillbox εξαγοράστηκε πριν δύο χρόνια από την Kayak, με την Διοίκηση της αλυσίδας να κρίνει το deal ως εξαιρετικό, διότι παρά το γεγονός ότι η αλυσίδα εξαγοράστηκε σε δύσκολες συνθήκες (εν μέσω Covid), δείχνει ήδη, τη δυναμική της προς ανάπτυξη. Από την άλλη πλευρά, η εμπειρία της Kayak, τόσο στην παραγωγή, όσο και στη λειτουργία καταστημάτων υψηλών προδιαγραφών, εξασφάλισε στην αλυσίδα ανανεωμένη εικόνα με νέα στρατηγική προσέγγιση.

 


 

 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ