Το άλυτο πρόβλημα με το νερό και η συμπεριφορά των υπαλλήλων

"Περιμένουμε με τις ώρες στην αναμονή του τηλεφώνου απλά για να μας ειρωνευτεί κάποιος υπάλληλος στην καλύτερη περίπτωση, γιατί λύση δεν δίνουν ποτέ"

Αγαπητό cretalive,

Επιβεβαιώνω το σχετικό άρθρο για την έλλειψη νερού στην Λητούς Άνω Φορτέτσα μιας και είμαι κάτοικος της συγκεκριμένης οδού.
 
Το πρόβλημα δεν περιορίζεται μόνο ότι το τελευταίο μεγάλο διάστημα αντιμετωπίζουμε σοβαρό πρόβλημα ύδρευσης με αποτελέσματα τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα να χρειάζεται να πληρώσουμε βυτία για τον ανεφοδιασμό νερού στα σπίτια μας αλλά επεκτείνεται και την συμπεριφορά την υπαλλήλων της ΔEYAH, ΑΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΗ αγενείς απαντήσεις νευρικές και τις περισσότερες φορές γεμάτες ειρωνείες και εμπαιγμό.
 
Περιμένουμε με τις ώρες στην αναμονή του τηλεφώνου απλά για να μας ειρωνευτεί κάποιος υπάλληλος στην καλύτερη περίπτωση, γιατί λύση δεν δίνουν ποτέ.
 
KE
 
 

Δείτε επίσης

"Νερό για μια ώρα, κάθε 3 με 4 μέρες"

 

Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ