"Δεν είναι αυτή σοβαρή αντιμετώπιση από Σούπερ Μάρκετ"

"Δεν είναι αυτή σοβαρή αντιμετώπιση από Σούπερ Μάρκετ"

"Αντίκρισα ένα μαγαζί με 100-120 άτομα μέσα, ο ένας πάνω στον άλλο"

Καλημέρα σας, 

Τόσες μέρες λέτε και γράφετε για τα supermarket και τους υπαλλήλους.
Δεν θα τα βάλω στο ίδιο σακί όλα αλλά θα μιλήσω πολύ συγκεκριμένα.
Πήγα λοιπόν στο Lidl,στο Ηράκλειο Κρήτης προς Καρτέρο, security στην πόρτα, καλημέρα βάλτε αντισηπτικό, αυτό.
Μπαίνω μέσα ο κόσμος μέτριος. Φτάνω στο ταμείο, ως γνωστόν λειτουργούν 2, πληρώνω, έτοιμη να φύγω αντιλαμβάνομαι ότι έχει γίνει λάθος στο ποσο (κατανοητό είναι άνθρωποι). Η κοπέλα μου έκανε επιστροφή.

Φεύγοντας βλέπω λοιπόν ένα μαγαζί με 100-120 άτομα μέσα, ο ένας πάνω στον άλλο, τα ταμεία να δουλεύουν σαν τρελά και η security να βάζει επιπλέον κόσμο μέσα. Ρωτάω και εγώ λοιπόν ευγενέστατη, για πιο λόγο δεν τηρούν τα μέτρα εφόσον έχει χιλιοειπωθει ανά 10τ.μ. Ένα άτομο.μου λέει έχει κόσμο μέσα; και απαντώ μου κάνετε πλακα;
Mίλησε με κάποια κυρία Γ. για να διαπιστώσει εάν όντως υπάρχει κόσμος μέσα και να σημειώσω ότι δεν υπήρχε καν ταμπέλακι με αριθμό για τον κάθε πελάτη.
Εφόσον λοιπόν περίμενε την κυρία που ενημέρωσε από την ενδοεπικοινωνια, ζήτησε 5 λεπτά χρόνο από τον κόσμο που περίμενε εξω.
Είμαι τόσο εκνευρισμένη με την τακτική του συγκεκριμένου καταστήματος. Φυσικά θα αναφέρω το συμβάν οπουδήποτε αρμόζει να αναφερθεί.


Ευχαριστώ για την φιλοξενία
Μ. Λ.


Σημείωση Cretalive

Τα κείμενα που δημοσιεύονται στην στήλη "Πολίτες" εκφράζουν απαραίτητα τους συγγραφείς τους. 
Το Cretalive δεν υιοθετεί τις καταγγελίες και τα σχόλιά τους. 



 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ