Διατροφικές συμβουλές για να χάσεις κιλά και να μην τα ξαναπάρεις

Διατροφικές συμβουλές για να χάσεις κιλά και να μην τα ξαναπάρεις
Newsroom
Newsroom

Ουσιαστικά πρέπει να υιοθετήσουμε μια άλλη προσέγγιση της δίαιτας

Δεν είναι εύκολο να χάσουμε κιλά. Ωστόσο, συχνά, καταφεύγουμε σε εξαντλητικές δίαιτες που έχουν ως αποτέλεσμα να φτάσουμε γρήγορα στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Σύμφωνα με τους ειδικούς, το 50% παίρνει πίσω τα κιλά που έχασε μέσα σε 2 χρόνια και το 80% μέσα σε 5 χρόνια! Τι να κάνουμε για να το αποφύγουμε αυτό; Ουσιαστικά πρέπει να υιοθετήσουμε μια άλλη προσέγγιση της δίαιτας, αλλάζοντας διατροφικές συνήθειες.

Προσοχή στις ποσότητες
Το μυστικό για να χάσουμε αλλά και να συντηρήσουμε το βάρος μας σύμφωνα με τους ειδικούς είναι να τρώμε ισορροπημένα. Γεμίζουμε το μισό πιάτο με λαχανικά και φρούτα και το άλλο μισό το χωρίζουμε σε 40% πρωτεΐνες και 60% φυτικές ίνες. Όσο για τα γαλακτοκομικά, φροντίζουμε να μην ξεπερνάμε τις τρεις μερίδες την ημέρα και να καταφεύγουμε σε λύσεις με χαμηλά λιπαρά.

Υγιεινά σνακ
Όλοι έχουμε ανάγκη από κάποια σνακ μέσα στη μέρα. Πρέπει να φροντίσουμε να υπάρχουν υγιεινές επιλογές, ώστε να μην φορτωνόμαστε με θερμίδες. Ένα σνακ με πρωτεινες, φυτικές ίνες και καλά λιπαρά και θα μας κρατήσει για περισσότερη ώρα χορτάτους και θα μας δώσει και τα θρεπτικά συστατικά που έχει ανάγκη το σώμα μας. Πχ γιαούρτι με λιναρόσπορο και μύρτιλλα ή κράκερς με γαλοπούλα και χούμους.

Ξεκινάμε το γεύμα με ένα ποτήρι νερό και μια σαλάτα
Τόσο η σαλάτα όσο και το νερό μάς προκαλούν μια αίσθηση πληρότητας, με αποτέλεσμα να μην έχουμε όρεξη να καταναλώσουμε στη συνέχεια μεγάλες ποσότητες φαγητού, πλούσιου σε θερμίδες. Η σαλάτα είναι ένας έξυπνος τρόπος να χορτάσουμε καταναλώνοντας λιγότερες θερμίδες.

Πρωτεΐνη σε κάθε γεύμα
Οι διατροφολόγοι συνιστούν να υπάρχει πάντα ένα μίνιμουμ πρωτεΐνης σε κάθε γεύμα αλλά και σνακ. Η πρωτεΐνη χορταίνει αλλά και σταθεροποιεί τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα, με αποτέλεσμα να αποφεύγονται οι λιγούρες, ειδικά σε απαγορευμένες ώρες, όπως πχ. Το βράδυ. Τι προτείνουν οι ειδικοί; 10 γρ πρωτεΐνη στα γεύματα και 5 γρ. Σε κάθε σνακ.

Συγκέντρωση στο φαγητό μας την ώρα που τρώμε
Μια από τις κύριες αιτίες της παχυσαρκίας σύμφωνα με τους ειδικούς είναι ότι δεν συγκεντρωνόμαστε την ώρα που τρώμε, τρώμε ασυναίσθητα, Είτε γιατί παρακολουθούμε ταινίες ή εκπομπές σε οθόνες, είτε γιατί δουλεύουμε, ή για χίλιους άλλους λόγους. Οι ειδικοί συνιστούν όταν είναι να φάμε να πάρουμε λίγο χρόνο, να συγκεντρωθούμε στη διαδικασία του φαγητού, μόνοι ή με παρέα, αλλά απερίσπαστοι από το συγκεκριμένο στόχο.


Πηγή: olivemagazine.gr

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ