Ποιες διατροφικές αλλαγές να κάνετε για να χάσετε βάρος

Ποιες διατροφικές αλλαγές να κάνετε για να χάσετε βάρος

Αν προσπαθείτε να χάσετε βάρος εδώ και καιρό, αλλά η ζυγαριά σας έχει κολλήσει παρά την προσπάθεια, δε χρειάζεται να απογοητευτείτε.

Η επιτυχημένη απώλεια βάρους απαιτεί τον ιδανικό συνδυασμό σωστής διατροφής και τακτικής σωματικής άσκησης που έχει σκοπό της το αδυνάτισμα.

Αν προσπαθείτε να χάσετε βάρος εδώ και καιρό, αλλά η ζυγαριά σας έχει κολλήσει παρά την προσπάθεια, δε χρειάζεται να απογοητευτείτε.

Απλώς ίσως χρειάζεται να επαναπροσδιορίσετε κάποια πράγματα στο πλάνο που έχετε καταστρώσει.

Διαβάστε παρακάτω τις αλλαγές που πρέπει να κάνετε.


Επανεκτιμήστε και επαναπροσδιορίστε τη διατροφή σας
Σταθείτε λίγο και αναλογιστείτε αν είναι σωστή η διατροφή που κάνετε.

Χρησιμοποιήστε μια ειδική εφαρμογή για να υπολογίζετε τον ακριβή αριθμό των θερμίδων που προσλαμβάνετε κατά τη διάρκεια της ημέρας, στην οποία θα συμπεριλάβετε τα πάντα.

Αν παίρνετε περισσότερες θερμίδες από όσες καίτε, ο οργανισμός σας δεν θα μπορέσει να απαλλαγεί από τα περιττά κιλά.

Υπάρχει και η περίπτωση να διαπιστώσετε ότι τελικά τρώτε υπερβολικά λίγο.

Σε αυτήν την περίπτωση αναγκάζετε το σώμα σας να αποθηκεύει θερμίδες επιβραδύνοντας τον μεταβολισμό, μειώνοντας τη μυϊκή μάζα με αποτέλεσμα να συγκρατεί λίπος.

Η μείωση της μυϊκής μάζας μειώνει τον βασικό μεταβολικό ρυθμό, δηλαδή τον αριθμό των θερμίδων που καίγονται μέσα στην ημέρα.

Μόλις αλλάξει ο βασικός μεταβολικός ρυθμός αλλάζει και ο αριθμός των θερμίδων που έχετε ανάγκη.

Έτσι μόλις μειωθεί ο ρυθμός του μεταβολισμού μπορεί το βάρος να μένει σταθερό.

Οι δίαιτες μπορούν να εξασφαλίσουν την απώλεια βάρους αλλά όχι ένα μακροπρόθεσμο αποτέλεσμα.

Μια δίαιτα δεν μπορεί να σας κρατήσει για πάντα αδύνατους.

Αυτό μπορεί να το κάνει μόνο μια αλλαγή στον συνολικό τρόπο ζωής με την υιοθέτηση μιας υγιεινής διατροφής, με συχνή άσκηση και με την αντιμετώπιση των επεισοδίων υπερφαγίας.

Αλλάξτε τον τρόπο που γυμνάζεστε
Όταν βλέπετε ότι το βάρος σας μένει στάσιμο, καλό είναι να αλλάζετε τη γυμναστική σας.

Μια ανανέωση στις ασκήσεις σας μπορεί να ενισχύσει τις προσπάθειές σας για αδυνάτισμα.

Όταν κάνετε συνέχεια τις ίδιες ασκήσεις, το σώμα συνηθίζει και γίνεται πιο αποτελεσματικό στις συγκεκριμένες κινήσεις.

Το σώμα μαθαίνει και προσαρμόζεται μετά από λίγο καιρό, με αποτέλεσμα να καταβάλει λιγότερη προσπάθεια και να καίει λιγότερες θερμίδες.

Όταν θέλετε να αδυνατίσετε, προσπαθήστε να συνδυάζετε την αερόβια άσκηση με ασκήσεις με βάρη.

Συνδυάζοντας αυτά τα δύο είδη γυμναστικής θα μπορείτε να χάσετε βάρος ευκολότερα, αφού η αερόβια άσκηση θα σας βοηθήσει να κάψετε πολλές θερμίδες και τα βάρη να διατηρήσετε τη μυϊκή σας μάζα.

Φροντίστε να κοιμάστε καλά
Υπάρχει σύνδεση μεταξύ της έλλειψης ύπνου και της παχυσαρκίας.

Ακόμα και κόβοντας μια ώρα από τον ύπνο σας μπορεί να έχετε αρνητικά αποτελέσματα στο αδυνάτισμά σας.

Η έλλειψη ύπνου διαταράσσει τις ορμόνες που ελέγχουν την όρεξη και την πείνα, ενώ η κούραση δε σας αφήνει να γυμναστείτε.

Μην τα παρατήσετε
Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να παραιτηθείτε από τις προσπάθειές σας.

Το αδυνάτισμα δεν είναι κάτι εύκολο ειδικά όσο περνάει η ηλικία και υπάρχει και απώλεια μυϊκής μάζας, με αποτέλεσμα να μειώνεται και ο ρυθμός του μεταβολισμού.

Αν δυσκολεύεστε να χάσετε βάρος, ακολουθήστε τα παραπάνω, συνεχίστε και μην απογοητεύεστε.

Πραγματοποιώντας μικρές αλλαγές στη διατροφή και την προπόνησή σας και εξασφαλίζοντας αρκετό ύπνο είναι πιο πιθανό να χάσετε κιλά.

Πηγή: Υγεία και ομορφιά

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ