Διορισμοί εκπαιδευτικών: Τι λένε οι επιτυχόντες ΑΣΕΠ του 2008

"Αφενός είναι θετικό το ότι πραγματοποιήθηκαν διορισμοί εκπαιδευτικών μετά από 12 σχεδόν χρόνια αδιοριστίας αφετέρου εμείς ως επιτυχόντες του ΑΣΕΠ 2008 παραγκωνιστήκαμε επιδεικτικά"

"Συνεχίζουμε τον αγώνα για την δικαίωσή μας" τονίζουν επιτυχόντες εκπαιδευτικοί ΑΣΕΠ του 2008, με αφορμή τους 11.700 μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών που ανακοίνωσε το Υπουργείο Παιδείας. 

Αναλυτικά αναφέρουν:
 

“Ως επιτυχόντες εκπαιδευτικοί ΑΣΕΠ 2008 θα θέλαμε να εκφράσουμε τα ανάμεικτα συναισθήματά μας ενόψει των διορισμών που πραγματοποίησε το Υπουργείο.

        Αφενός είναι θετικό το ότι πραγματοποιήθηκαν διορισμοί εκπαιδευτικών μετά από 12 σχεδόν χρόνια αδιοριστίας αφετέρου εμείς ως επιτυχόντες του ΑΣΕΠ 2008 παραγκωνιστήκαμε επιδεικτικά.

        Και όμως είμαστε οι μόνοι εκπαιδευτικοί που έχουμε κριθεί και έχουμε επιτύχει σε έναν κατά κοινή ομολογία δύσκολο γραπτό διαγωνισμό, τον ΑΣΕΠ 2008, έχοντας αποδείξει στην πράξη πως αξίζουμε να βρισκόμαστε στα δημόσια σχολεία πολύ περισσότερο από αυτούς που έχουν προϋπηρεσία ή μοριοδοτούμενα προσόντα.

            Να  υπενθυμίσω ότι η απόφαση του ΣτΕ Ολ. 527/2015 δέχεται την προτεραιότητα του ΑΣΕΠ και του διενεργούμενου από αυτόν γραπτού διαγωνισμού ως μοναδικού κριτηρίου για την πρόσληψη μόνιμων εκπαιδευτικών, με μόνη εναλλακτική τη θέσπιση αντικειμενικών κριτηρίων (πάλι όμως υπό τον έλεγχο του ΑΣΕΠ), αποκλείοντας οποιοδήποτε άλλο κριτήριο (όπως για παράδειγμα της προϋπηρεσίας, την οποία ναι μεν δέχεται ως κριτήριο διορισμού, όχι όμως ως μοναδικό κριτήριο μόνιμου διορισμού). Ως εκ τούτου το Συμβούλιο της Επικρατείας γνωμοδότησε ότι θα έπρεπε να διορίζεται το 100% από τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και όχι το 60% από τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και το 40% από την προϋπηρεσία όπως ίσχυε παλαιότερα, αλλά και παράλληλα ότι κάθε άλλος διορισμός, πλην του ΑΣΕΠ, είναι αναξιοκρατικός και αντισυνταγματικός. Επιπλέον, αντισυνταγματικό κρίθηκε και το ότι πολλοί εκπαιδευτικοί, χωρίς επιτυχία σε γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, εργάστηκαν ως αναπληρωτές, αλλά και διορίστηκαν στη θέση άλλων, που είχαν επιτυχία σε γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Με βάση αυτή την απόφαση εκπαιδευτικοί ζήτησαν από το Υπουργείο Παιδείας τον αναδρομικό διορισμό τους και προσέφυγαν στο Διοικητικό Εφετείο όπου δικαιώθηκαν.

             Ωστόσο, σύμφωνα, με την τροπολογία στον Νόμο 4589/2019, το Υπουργείο Παιδείας προχώρησε στον μόνιμο διορισμό μόνο για τους συγκεκριμένους, δηλαδή 57 εκπαιδευτικούς στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και 361 στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ανεξάρτητα από τη θέση που κατείχαν στον ενιαίο πίνακα με αποτέλεσμα να αδικηθούν συνάδελφοι με υψηλότερες βαθμολογίες ΑΣΕΠ Οι υπόλοιποι, όμως, που για οποιουσδήποτε λόγους δεν προσέφυγαν και παρά τη βαθμολογία τους, παραλείφθηκαν από την απόφαση»

            Την οφθαλμοφανή αυτή αδικία προσπαθούν με κάθε μέσο να αποσιωπήσουν και να αγνοήσουν και οι έχοντες προϋπηρεσία για ίδιον συμφέρον και το Υπουργείο που πολλάκις έχει χαρακτηρίσει το θέμα λήξαν παρά τις δικαστικές αγωγές που βρίσκονται σε εξέλιξη.

             Ζητάμε από όλους να αναδείξουν το ζήτημα των επιτυχόντων ΑΣΕΠ 2008 και να διορίσουν αξιοκρατικά εκπαιδευτικούς που έχουν επιτύχει στον διαγωνισμό ΑΣΕΠ 2008, ο οποίος θεωρούνταν απαραίτητη προϋπόθεση διορισμού σύμφωνα με τον ισχύοντα νόμο που προηγήθηκε του νόμου Γαβρόγλου, σε αντίθεση με την προϋπηρεσία.

                        Τέλος, θέλουμε να δηλώσουμε πως εμείς συνεχίζουμε τον αγώνα για τη δικαίωσή μας παρά τις αντιξοότητες και καλούμε συμπαραστάτες στο δίκαιο αίτημά μας”.

Κλείνω με ένα ερώτημα πολλαπλής επιλογής προς την Υπουργό Παιδείας !!! Διαλέξτε το σωστό.Ποιος εκπαιδευτικός είναι περισσότερο άξιος?????

α) αυτός  που αξιολογήθηκε σε ένα γραπτό διαγωνισμό ?

β) αυτός που οι γονείς του του πληρώνουν για να κάνει τα μεταπτυχιακά /διδακτορικά?

γ) αυτός που πληρώνει για να του κάνουν το μεταπτυχιακό/διδακτορικό?

δ) αυτός που κάνει μονοετές μεταπτυχιακό?"



 


 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ