ΔΕΥΑΧ: Αλλαγές στον τρόπο εξυπηρέτησης πελατών

ΔΕΥΑΧ: Αλλαγές στον τρόπο εξυπηρέτησης πελατών

Αναστέλλονται προσωρινά και μέχρι 25-03-2020 οι διακοπές νερού για ληξιπρόθεσμες οφειλές

Αλλαγές στον τρόπο εξυπηρέτησης πελατών λόγω κορωνοϊού ανακοίνωσε η ΔΕΥΑ Χανίων.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση αναφέρει «ότι από Τρίτη 17-03-2020 και μέχρι νεότερης ανακοίνωσης, οι υπηρεσίες της Δ.Ε.Υ.Α. Χανίων θα εξυπηρετούν το κοινό είτε με email στη διεύθυνση info@deyach.gr, είτε μόνο κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού στα παρακάτω τηλέφωνα:

Πληροφορίες Καταναλωτών Ύδρευσης 28210 36280, 2, 3
Πληροφορίες Καταναλωτών Αποχέτευσης 28210 36290
Συνεργείο Ύδρευσης – Βλάβες Δικτύου Ύδρευσης 28210 36250, 1
Βλάβες Δικτύου Αποχέτευσης 28210 36225
Βλάβες Δικτύων Ύδρευσης-Αποχέτευσης (εκτός ωραρίου εργασίας) 28210 44444
Πρωτόκολλο 28210 36259
Τμήμα Προμηθειών 28210 36276
Ηλεκτρομηχανολογικό Τμήμα 28210 36240
Οικονομικό Τμήμα – Λογιστήριο 28210 36274
Τμήμα Δημόσιων Σχέσεων & Επικοινωνίας 28210 36223
Εγκατάσταση Επεξεργασίας Αστικών Λυμάτων (Βιολογικός Καθαρισμός) 28210 40714
Χημείο (Εγκαταστάσεις Βιολογικού Καθαρισμού) 28210 45268

Οι καταναλωτές μπορούν να εξοφλούν τους λογαριασμούς τους μέσω του συστήματος e-banking, ενώ υπενθυμίζεται οτι αναστέλλονται προσωρινά και μέχρι 25-03-2020 οι διακοπές νερού για ληξιπρόθεσμες οφειλές».

Πηγή: Χανιώτικα Νέα

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ