Ζητούν ασφαλή σχολεία και Πανεπιστήμια και βγήκαν στους δρόμους

Μια ακόμα κινητοποίηση εκπαιδευτικών και φοιτητών στην πλατεία Ελευθερίας, στο Ηράκλειο.

 

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην πλατεία Ελευθερίας στο Ηράκλειο πραγματοποίησαν για μια ακόμα φορά εκπαιδευτικοί και φοιτητές, ζητώντας ασφαλή σχολεία και Πανεπιστήμια. 

Στην κινητοποίηση συμμετείχαν, μεταξύ άλλων, οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Δ. Θεοτοκόπουλος» και «Φαιστός».

Το «παρών» έδωσαν και φοιτητές που το πρωί προχώρησαν σε κατάληψη της πρυτανείας του Πανεπιστημίου Κρήτης.

Αντιδρούν στο νόμο Κεραμέως- Χρυσοχοϊδη, στις αλλαγές που προωθούνται στο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, την αστυνόμευση των ΑΕΙ και το πλαφόν στον χρόνο φοίτησης στα Πανεπιστήμια.

Οι εκπαιδευτικοί ζητούν να ληφθούν ουσιαστικά μέτρα προστασίας για τη λειτουργία των σχολείων, ολοκληρωμένο σχέδιο αντιμετώπισης των μαθησιακών και ψυχοκοινωνικών προβλημάτων που δημιούργησε ή όξυνε η πανδημία ενώ λένε «όχι» στην αντιεκπαιδευτική, όπως την χαρακτηρίζουν, μεταρρύθμιση της κυβέρνησης.

Σε ανακοίνωσή τους, οι διδασκαλικοί σύλλογοι «Δ. Θεοτοκόπουλος» και «Φαιστός» αναφέρουν, μεταξύ άλλων

«Για τη λειτουργία των σχολείων την επόμενη σχολική χρονιά διεκδικούμε από τώρα, η κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ, να καταθέσουν ολοκληρωμένο σχέδιο για τα σχολεία:

Μείωση του αριθμού μαθητών ανά τάξη.

Μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων και ΕΕΠ – ΕΒΠ σε Α/θμια και Β/θμια.

Κρατικό σχέδιο ανάπτυξης των σχολικών υποδομών, σχεδιασμός για ανέγερση νέων σχολικών μονάδων με βάση τις ανάγκες.

Αυξημένη κρατική χρηματοδότηση των σχολικών επιτροπών, ώστε να καλυφθούν οι τεράστιες ανάγκες που έχουν δημιουργηθεί όλο αυτό το διάστημα.

Αναπροσαρμογή της διδακτέας ύλης και των αναλυτικών προγραμμάτων. Εντοπισμός των μαθησιακών κενών που έχουν προκύψει τα δύο τελευταία χρόνια και επιστημονικός – παιδαγωγικός σχεδιασμός για την αντιμετώπισή τους.

Να λειτουργήσουν από την αρχή της χρονιάς τα προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας και ΠΔΣ με προσλήψεις εκπαιδευτικών.

Προσλήψεις ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών σε όλα τα σχολεία. Ενίσχυση των δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. Στελέχωση των ΚΕΣΥ με όλο το αναγκαίο προσωπικό, ώστε να προχωρήσουν γρήγορα οι διαδικασίες της αξιολόγησης και των διαγνώσεων των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες.

Να αναβαθμιστούν εδώ και τώρα οι τεχνολογικές υποδομές των σχολείων με ενίσχυση σε πόρους και υλικό όλων των ψηφιακών λειτουργιών των σχολείων, που θα υποστηρίζουν την εκπαιδευτική διαδικασία και δε θα την υποκαθιστούν.

Κατάργηση όλων των νομοθετικών διατάξεων που γενικεύουν τη λεγόμενη εξ αποστάσεως εκπαίδευση και εκτός πανδημίας, των διατάξεων για τις κάμερες στις τάξεις. Καμία αξιοποίηση της εξ αποστάσεως διδασκαλίας για την κάλυψη εκπαιδευτικών κενών.

Κατάργηση όλου του νομοθετικού πλαισίου για τη λεγόμενη αξιολόγηση στα σχολεία (ν. 4692/2020, Υ.Α για εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση, διατάξεις για εσωτερικό κανονισμό), που θα οδηγήσει στην υποβάθμιση των σχολείων και στην παραπέρα κατηγοριοποίηση. Πρόγραμμα δημόσιας και δωρεάν καθολικής επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών, επιστημονικά καταρτισμένο με βάση τις σύγχρονες εκπαιδευτικές ανάγκες.»

 

 

Δείτε επίσης:

Κατάληψη στην πρυτανεία του Πανεπιστημίου Κρήτης από φοιτητές

 

Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ