Κλειστά λόγω κατάληψης!
Συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους οι μαθητές
Για δεύτερη μέρα σήμερα, συνεχίζεται η κατάληψη στα όμορα σχολεία, το 13ο Γυμνάσιο και το 8ο Λύκειο Ηρακλείου.
Τα μαθήματα, όπως και χθες, γίνονται μέσω τηλεκπαίδευσης.
Υπενθυμίζεται πως τα σχολεία λειτουργούν εδώ και δύο βδομάδες και ήδη έχουν προχωρήσει σε καταλήψεις μαθητές σε αρκετές σχολικές μονάδες. Ωστόσο, στο κάθε σχολείο το λουκέτο δε μένει για πολλά 24ωρα.
Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο
- Η παραίνεση και η εξομολόγηση για την υγεία του Αρχιεπισκόπου Κρήτης
- Τα νεότερα για τα εμβόλια, τα φάρμακα και το μήνυμα του καθηγητή
- Το μήνυμα Μητσοτάκη για την ολοκλήρωση της ηλεκτρικής διασύνδεσης



