Mothercare & ELC: Τα πλάνα για τα καταστήματα στην Περιφέρεια 

Στέλλα Αυγουστάκη
Στέλλα Αυγουστάκη

Σταθερό το δίκτυο για την ώρα – Διαπραγματεύτηκε το ενοίκιο

Με ανάπτυξη 3,97% τρέχει στο α εξάμηνο του 2022 η Ι. ΚΛΟΥΚΙΝΑΣ – Ι.ΛΑΠΠΑΣ, μητρική των καταστημάτων Mothercare και ELC όπως ανέφερε η Διευθύνουσα Σύμβουλος Βιολέτα Λάππα κατά την Γενική Συνέλευση των μετόχων της εταιρείας, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι τα αποτελέσματα της χρήσης είναι άκρως ικανοποιητικά.

 

Αποτελεσματική διαχείριση εμπορικών καταστημάτων

Όπως τόνισε η κα. Λάππα το α΄ εξάμηνο κινείται ανοδικά και στόχος της Διοίκησης είναι, αναφορικά με τον εμπορικό κλάδο, μεταξύ άλλων η αποτελεσματική διαχείριση των εμπορικών καταστημάτων και η εκλογίκευση του λειτουργικού κόστους.

Παράλληλα η εταιρεία εστιάζει στην αναβάθμιση του φυσικού αλλά και του ηλεκτρονικού καταστήματος, που απορροφά το 13% των συνολικών πωλήσεων και είναι σταθερά πρώτο ανάμεσα στο δίκτυο των καταστημάτων, παρέχοντας μια omnichannel εμπειρία αγορών στον καταναλωτή.

 

Επαναξιολογεί την βιωσιμότητα ορισμένων καταστημάτων

Η κα. Λάππα υπογράμμισε ότι η εταιρεία αξιολογεί την βιωσιμότητα των καταστημάτων και στόχος είναι να διατηρήσει καταστήματα εντός και εκτός συνόρων που συμβάλλουν στην βελτίωση της κερδοφορίας της εταιρείας. Στο πλαίσιο αυτό εξετάζει συνεχώς την κερδοφορία της κάθε θυγατρικής εταιρείας. «Σερβία και Ρουμανία επλήγησαν περισσότερο από την πανδημία, ενώ οι κυβερνήσεις των βαλκανικών χωρών δεν έδωσαν καμία βοήθεια στις επιχειρήσεις που επλήγησαν. Τα καταστήματα είναι εντός εμπορικών κέντρων και σε χώρους που υπάρχει συνωστισμός και αυτή η δραστηριότητα έχει υποστεί καθίζηση. Ελπίζουμε ότι με την παύση πανδημίας θα πάρουμε τα πάνω μας και εάν δεν αυτό δεν γίνει τότε θα λάβουμε την απόφαση αναδιάρθρωσης».

Συμπλήρωσε μάλιστα ότι δεν είναι στα άμεσα πλάνα η δημιουργία eshop σε χώρες των Βαλκανίων καθώς είναι δύσκολος ο ανεφοδιασμός.

Επιπλέον η κα. Λάππα ανέφερε ότι σύντομα η εταιρεία θα προχωρήσει σε αλλαγή του εταιρικού site αλλά και της επωνυμίας, λόγω της αποχώρησης Κλουκίνα.

 

Σταθερό το δίκτυο για την ώρα – Διαπραγματεύτηκε το ενοίκιο

Διατηρώντας συνολικά 36 καταστήματα, εκ των οποίων τα 30 είναι στην Ελλάδα και τα υπόλοιπα στα Βαλκάνια η εταιρεία, που άνοιξε πριν ένα χρόνο το κατάστημα στο Spart Pack επανεξετάζει την βιωσιμότητα μικρών καταστημάτων κυρίως στην Περιφέρεια σε πόλεις όπως είναι η Λάρισα και η Κόρινθος, ενώ δεν σχεδιάζει να προσθέσει νέα.

Με τα περισσότερα καταστήματα του δικτύου της να είναι μη ιδιόκτητα, η εταιρεία προχώρησε σε διαπραγμάτευση των ενοικίων με τους ιδιοκτήτες των ακινήτων, μειώνοντας το σημαντικά, όπως πληροφορούμαστε.

 

Εκσυγχρονισμός δομών & συστημάτων

Σύμφωνα με τον Πρόεδρο Ιωάννη Λάππα, το 2022 η εταιρεία, καλείται να διαχειριστεί προκλήσεις πληθωρισμού και αύξηση του κόστους μεταφορών, πρώτων υλών και ενέργειας.

«Το 2021 υπήρξε μια δύσκολη χρονιά με αρκετές προκλήσεις, στις οποίες η εταιρεία αντεπεξήλθε επιτυγχάνοντας αύξηση των πωλήσεων. Εκτιμούμε ότι θα υπάρξει ένα νέο κύμα αβεβαιότητας που θα επηρεάσει την κατανάλωση και παρακολουθούμε τις εξελίξεις, προσαρμόζοντας την λειτουργία της στα νέα δεδομένα. Στο πλαίσιο αυτό επενδύει σταθερά, κάθε χρόνο σε ανθρώπινο δυναμικό αλλά και στον εκσυγχρονισμό των δομών και των συστημάτων», επισήμανε κατά την εισήγησή του ο κ. Λάππας.

 

Έχει περάσει ανατιμήσεις

Σημειώνεται ότι η εταιρεία, βασικοί ανταγωνιστές της οποίας είναι οι Zara και H&M έχει περάσει αυξήσεις τιμών, το ύψος των οποίων καθορίστηκε έπειτα από έρευνα αγοράς, με σκοπό η εταιρεία να γίνει ανταγωνιστική αλλά όχι πιο ακριβή από τους άλλους παίκτες.

 

Ποια assets επαναξιολογεί

Σε ό,τι αφορά τα ιδιόκτητα assets η εταιρεία είναι σε αναζήτηση ακινήτου στον Ασπρόπυργο με σκοπό να μεταστεγαστούν τα γραφεία και οι αποθήκες που λειτουργούν σε δύο ιδιόκτητα κτήρια στον Ταύρο, όπως επίσης εξετάζει και την αξιοποίηση των γραφείων της τεχνικής εταιρείας στην οδό Παστέρ στους Αμπελόκηπους αλλά και του οικοπέδου που αγόρασε πριν από 15 χρόνια στα Οινόφυτα.

Επιπλέον είναι ικανοποιημένη από την απόδοση των δύο ακινήτων που διατηρεί στην οδό Ερμού εκ των οποίων το ένα έχει μισθωθεί στην Zara και το δεύτερο στην Adidas, που άνοιξε πρόσφατα για το κοινό.


 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ