Πρωτοχρονιά και Φώτα στο ΠΑΓΝΗ!

Ας μην είμαστε εύκολοι στην κριτική και τους αφορισμούς, εάν δε γνωρίζουμε τα θέματα από μέσα.

Αγαπητό cretalive, μια προσωπική εμπειρία από ένα πρόσφατο πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισα, έγιναν η αφορμή για το κείμενο που ακολουθεί. 

Μετά από  ένα δεκαήμερο πυρετού και πόνου κι αφού είχα εξεταστεί με μοριακό τεστ πως δε νοσώ από covid 19, ακολουθώντας τις οδηγίες του προσωπικού  μου γιατρού, επισκέφθηκα το Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών του ΠΑΓΝΗ.

Από τη στιγμή της εισόδου μου κι ενώ ανέμενα τη σειρά μου να εξεταστώ, καθισμένος σε ένα διάδρομο που είχε μια επιγραφή στη μνήμη του αδικοχαμένου διευθυντή του ΕΚΑΒ Κρήτης Δημήτρη Βουρβαχάκη, άρχισα να καταγράφω στο μυαλό μου κάθε τι που συνέβαινε και μου κινούσε το ενδιαφέρον.

Έτσι από την υποδοχή του προσωπικού ασφαλείας, τη γραμματεία, το παθολογικό, το χειρουργικό , τις αμέτρητες εξετάσεις αλλά και το θάλαμο βραχείας νοσηλείας που πέρασα το πρώτο βράδυ, ανατρέπονταν ένα-προς ένα όλα τα εσφαλμένα στερεότυπα που πολλοί από μας έχουμε στη σκέψη μας για το ΕΣΥ και τη λειτουργία του.

Αυτό που κυριαρχούσε στην ατμόσφαιρα από όλο το προσωπικό, ήταν η ευγένεια, η προσήλωση στο καθήκον, η επαγγελματική ευσυνειδησία, η αναλυτική και τακτική ενημέρωση για κάθε τι νεώτερο και βέβαια ή απόλυτη τήρηση όλων των κανόνων μέσα σε ένα άριστα οργανωμένο τμήμα.

Μετά την ολοκλήρωση των εργαστηριακών ελέγχων , η μεταφορά μου στη χειρουργική κλινική του ΠΑΓΝΗ, έκανε  την έκπληξη μου ακόμη μεγαλύτερη, αφού διαπίστωσα πως βρέθηκα σε ένα ξενοδοχείο 5*, όπου επικρατούσε απόλυτη  ησυχία, τάξη, καθαριότητα και με ολόκληρο το προσωπικό της να εργάζεται συντονισμένα με αυταπάρνηση, επαγγελματισμό και ανθρωπιά ολόκληρο το εικοσιτετράωρο ,να φέρει σε πέρας την αποστολή του. 

Από το προσωπικό καθαριότητας, το νοσηλευτικό προσωπικό, τους φοιτητές και τους ειδικευόμενους, τους επιμελητές που εφημέρευαν αλλά και μέχρι τη διεύθυνση της κλινικής  μόνο ένα πράγμα ανέδυε στην ατμόσφαιρα: η ενσυνείδητη εκπλήρωση του καθήκοντος-λειτουργήματος που ασκούν.

Αισθάνομαι την ανάγκη να εκφράσω ένα μεγάλο συγγνώμη για τη λανθασμένη εντύπωση που είχα για τους λειτουργούς της υγείας, ένα τεράστιο ευχαριστώ για το υψηλότατο επίπεδο υπηρεσιών υγείας που μου παρασχέθηκε και να στείλω πολλά-πολλά συγχαρητήρια στο διευθυντή της χειρουργικής κλινικής καθηγητή κ. Χρυσό Εμμ., τον επίκουρο καθηγητή κ. Λασιθιωτάκη, τους επιμελητές κ. Παναγιωτάκη, κ.Σπυριδάκη, κ.Αθανασάκη , τον ειδικευόμενο κ.Νικολουδάκη, τις νοσηλεύτριες , κ. Γιανναδάκη, την Τούλα, την Γεωργία,το νοσηλευτή κ.Καρυωτάκη, τις τραπεζοκόμους, (ζητώ συγγνώμη που δε ρώτησα τα ονόματα όλων των επιμελητών ιατρών, και του υπόλοιπου υγειονομικού προσωπικού).

Αγαπητό cretalive, σας διαβεβαιώ πως το παραπάνω είναι μόνο μια μικρή ένδειξη ευγνωμοσύνης και γράφτηκε αφού είχα περάσει ένα οκταήμερο στην εν λόγω κλινική, είχα υποβληθεί σε πολλαπλές διαγνωστικές εξετάσεις, είχα πάρει εξιτήριο αφού έκανα πρωτοχρονιά και Θεοφάνεια μέσα στο δωμάτιο και συντάχθηκε χωρίς να είμαι υπό την επήρεια φαρμάκων. Και κυρίως , χωρίς τη μεσολάβηση-παρέμβαση γνωστών και φίλων και χωρίς φακελάκια. (Αυτό για την αποφυγή σχολίων από κακοπροαίρετους.)

 Κι ετούτο νομίζω πως δίνει μεγαλύτερη αξία στη μαρτυρία μου. Ας μην είμαστε λοιπόν εύκολοι , στην κριτική και τους αφορισμούς, εάν δε γνωρίζουμε τα θέματα από μέσα.

Το συμπέρασμά μου αφορά μόνο όσα είδα κι έζησα κι εύχομαι να λειτουργούν και να διοικούνται με το ίδιο άψογο τρόπο όλες οι μονάδες υγείας της Κρήτης.

Όμως από τις συζητήσεις με το προσωπικό κατάλαβα πως : εκτός από το χειροκρότημα και τις καλύτερες αμοιβές, αυτό που χρειάζονται οι εργαζόμενοι στην Υγεία , είναι σεβασμός και αναγνώριση αυτών που προσφέρουν

Καλή χρονιά με υγεία σε ολους!!!

Κυριάκος Καραγιώργης Αρκαλοχώρι


 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ