Β. Κεγκέρογλου: Προστασία των καταναλωτών από τις χρεώσεις των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας

Κοινοβουλευτική παρέμβαση με πρωτοβουλία του βουλευτή Ηρακλείου του ΚΙΝΑΛ

Με πρωτοβουλία του Γραμματέα της Κ.Ο. και Βουλευτή Ηρακλείου, κ. Βασίλη Κεγκέρογλου, κατατέθηκε ερώτηση προς το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης από Βουλευτές του Κινήματος Αλλαγής, με την οποία ζητούν την προστασία των καταναλωτών από τις χρεώσεις των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας.

Αναλυτικά το κείμενο της ερώτησης έχει ως εξής:

Κύριε Υπουργέ,

Τις τελευταίες δεκαετίες η χρήση των κινητών τηλεφώνων έχει κατακλύσει τη ζωή μας και αποτελεί, πλέον, αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Τα κινητά τηλέφωνα δεν περιορίζονται μόνο στην επικοινωνία, αλλά και σε άλλες χρήσεις σχετικές με την εργασία μας, την ενημέρωσή μας, ακόμα και την ψυχαγωγία μας.

Καθημερινά οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας μας "βομβαρδίζουν" με διαφημίσεις και νέα προγράμματα επικοινωνίας, με περισσότερες ή λιγότερες παροχές, προσαρμοσμένα στις ανάγκες του καθενός. Όμως στην πορεία διαπιστώνουμε τα τεχνάσματα των εταιρειών για αύξηση των χρεώσεων από τα αρχικώς προκαθορισμένα, με αποτέλεσμα στο τέλος της μηνιαίας χρέωσης ο λογαριασμός να έχει αυξηθεί κατά πολύ, σε σχέση με τη χρέωση του παγίου.

Σύμφωνα με αρκετές καταγγελίες πολιτών οι εν λόγω εταιρείες ενημερώνουν τους καταναλωτές, με γραπτό μήνυμα, όταν φθάσουν στο 80% της χρήσης της παρεχόμενης υπηρεσίας που προβλέπει το συμβόλαιο, όμως ουδέποτε αποστέλλεται κάποιο ενημερωτικό μήνυμα όταν αυτή η υπηρεσία εξαντλείται στο 100%. Έτσι ο καταναλωτής δεν γνωρίζει πότε ολοκληρώθηκαν οι υπηρεσίες που καλύπτονται από το πάγιο, με αποτέλεσμα να συνεχίζει τη χρήση. Η χρέωση στη συνέχεια είναι εντελώς διαφορετική με πολύ υψηλότερη τιμολόγηση, το οποίο ο καταναλωτής το διαπιστώνει κατά την έκδοση του λογαριασμού. Πολλές φορές οι λογαριασμοί αυτοί ανέρχονται σε υπέρογκα ποσά που καλούνται οι καταναλωτές να αποπληρώσουν.

Κατά την περίοδο της υγειονομικής κρίσης που βιώνουμε, έχοντας εκμηδενίσει τις άμεσες διαπροσωπικές μας επαφές, η χρήση του κινητού τηλεφώνου αυξήθηκε για κάθε μορφή τηλε- εργασίας, εκπαίδευσης, διάσκεψης κ.λπ., και πολλοί συμπολίτες μας καλούνται να πληρώσουν αρκετά υψηλούς λογαριασμούς.

Με βάση τα παραπάνω ερωτάσθε κύριε Υπουργέ

1. Προτίθεστε να υποχρεώσετε τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας να ενημερώνουν τους καταναλωτές όταν εξαντλείται στο 100% κάποια υπηρεσία, αλλά και για τις επιπλέον χρεώσεις που θα τους επιβαρύνουν;

2. Είναι στις προθέσεις σας να εξορθολογήσετε τις χρεώσεις που επιβάλλονται στους καταναλωτές, όταν κάνουν χρήση των υπηρεσιών πέραν του παγίου;                                                                                   

                                                                                           

Οι ερωτώντες Βουλευτές: Βασίλειος Κεγκέρογλου, Χρήστος Γκόκας, Ιλχάν Αχμέτ, Μιχάλης Κατρίνης.

 

Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ