Η Fastly εξηγεί το παγκόσμιο "μπλακ άουτ" σε ιστοσελίδες

Η εταιρεία εντόπισε το πρόβλημα ένα λεπτό αφού σημειώθηκε

Τον λόγο για τον οποίο προκλήθηκε το χθεσινό παγκόσμιο "μπλακ άουτ" σε ιστοστελίδες μεγάλων οργανισμών και ειδησεογραφικών Μέσων που σήμανε συναγερμό σε μεγάλους οργανισμούς και ειδησεογραφικά Μέσα, ανακοίνωσε σήμερα η Fastly.

Η εταιρεία cloud computing ευθύνεται για την τεράστια παγκόσμια βλάβη που σημειώθηκε την Τρίτη στους ιστότοπους πολλών ειδησεογραφικών μέσων σε όλο τον κόσμο, αλλά και σε ιστοσελίδες όπως αυτή του Λευκού Οίκου και της βρετανικής κυβέρνησης. Όπως ανακοίνωσε σήμερα, το πρόβλημα προκλήθηκε από κάποιο σφάλμα λογισμικού (bug) όταν ένας από τους πελάτες της άλλαξε τις ρυθμίσεις του λογαριασμού του. Διευκρίνισε ότι το bug βρισκόταν σε μια ενημέρωση λογισμικού που έστειλε στους πελάτες της στις 12 Μαΐου και ενεργοποιήθηκε όταν ένας από τους πελάτες της έκανε αλλαγές στις ρυθμίσεις, προκαλώντας τη δυσλειτουργία του προγράμματος η οποία επηρέασε το 85% του δικτύου της Fastly.

Η εταιρεία εντόπισε το πρόβλημα ένα λεπτό αφού σημειώθηκε, στις 12:47 ώρα Ελλάδας και οι τεχνικοί της το έλυσαν στις 13:27. «Μέσα σε 49 λεπτά το 95% του δικτύου μας λειτουργούσε κανονικά», εξήγησε η Fastly.

"Η βλάβη ήταν ευρεία και σοβαρή και λυπούμαστε πραγματικά για τις επιπτώσεις της στους πελάτες μας και σε όσους βασίζονται σε αυτούς", επεσήμανε η Fastly σε ανάρτησή της την οποία υπογράφει ο Νικ Ρόκγουελ, ανώτερο στέλεχος της εταιρείας. Ο ίδιος πρόσθεσε ότι η εταιρεία θα έπρεπε να είναι προετοιμασμένη για το πρόβλημα αυτό. Όπως υπογράμμισε, θα εξετάσει και θα δώσει εξηγήσεις για τους λόγους για τους οποίους δεν εντόπισε το σφάλμα του λογισμικού στη διάρκεια των ελέγχων που διεξήγαγε.

Η χθεσινή παγκόσμια βλάβη προκάλεσε ερωτήματα για την εξάρτηση του διαδικτύου από λίγες μόνο εταιρείες.

 

 

Δείτε επίσης:

«Έπεσαν» μεγάλες ενημερωτικές ιστοσελίδες

 

Πηγή: Reuters/ΑΠΕ-ΜΠΕ

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ